Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing "Det går inte att segla sinker i Sverige. Eller…"

• _frippe_

Medlem
    7 mars, 2010 vid 15:16
    RRD;600715 wrote:
    Retrovarning!

Tri-fin, jag som trodde det var inne nu… :smirk:
    Sköna kläder på den vänstra sidan: “Riktiga kläder för dig som söker det senaste”

• fnassel

Medlem
    7 mars, 2010 vid 15:17

Anar jag en viss abstinens eller?!

• fjant

Medlem
    8 mars, 2010 vid 08:55

Underbart inlägg! Diggar annonserna!!!

/Fjant

• andreas-f

Medlem
    8 mars, 2010 vid 10:30

Störtskönt! vill läsa fortsättningen på sinkerartikeln!

• rrd

Medlem
    8 mars, 2010 vid 16:03

Fortsättningen…på Åka Skidors Windsurfin´ Special nr 2 1984.

Det kan vara intressant att känna till att detta handlar om den, vid denna tid, extrema inriktningen funboard, som kanske så småningen format våra liv, överdrivet, nej.

För övrigt ska det bli skönt med ett komplett nytt kök, ja det var då vid utrensningen jag hittade dom här historiska tidningarna och var tvungen att titta lite i dom igen.

• andreas-f

Medlem
    8 mars, 2010 vid 18:06

gött de, kul läsning !

• rasmus_w

Medlem
    9 mars, 2010 vid 13:45

“En kraftfull gipp på vågtoppen”. Det ni!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing "Det går inte att segla sinker i Sverige. Eller…"

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.