Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Det gick fort…
-
Ja eller en stor trut!
Hurdan jag är få du snart en uppfattning om.
Häng nu inte upp dig på dom som bara är ute för att snacka skit om folk dom typerna finns överallt och det är inte så mycket vi kan göra åt det mer än ryta till när det går för långt.
Som tur var är det bara ett fåtal som försöker fördärva för alla oss andra och jag har bra koll på vilka dom är så det är därför som jag säger ifrån ibland men det är inte så ofta och det är ju skönt det. -
”Det är aldrig båda tvås fel att en träter”
.. eller hur det nu var?
-
Nu rörde du nog till det Eddie! Men oavsätt så om någon hoppar på någon så är det väl knappast den som blir på hoppad som är skyldig eller?
-
Jasså då kanske du kan berätta vad det är så att han själv får reda på det!
-
Du är riktigt klok och förståndig Eddie!
Där har du rätt jag har svårt att hålla tillbaka när folk sysslar med smuskastning av personer eller märken. Toche! Eddie!
Fast å andra sidan är det min skyldighet som moderator.
Här skall vi inte syssla med sådant utan här skall vi snacka kite och inget annat! -
Svar till:
Mackan som är webmaster, så jag kan tyvärr inte ändra. Me too! Vad använde du för skidor, Kaj?
[/ QUOTE ]
Körde på mina ”gamla hederliga” Atomic Beta Race Carve 9’20. Har dessutom flyttat bak bindningarna till ”Speed”-läget för att få största möjliga radie.
Vi hade en helt grym dag idag också, fast det var lite svagare vind så det blev bara 65 km/h i toppnotering.
Fanken vad jag är sugen på att få lägga labbarna på Flysurfer Speed när den kommer ut. Ett snabbt överslag visar att det ”bara” behöver blåsa ca 13-15 m/s för att ”enkelt” (hmm, nåja) knäcka 100 km/h med den kiten…. fast det får väl bli nästa vinter eftersom snön verkar försvinna i slutet på nästa vecka.
BTW, kollade vad det ”inofficiella” speed-rekordet på snö med GPS-loggning är för 2004/2005. Det ligger på 96 km/h, dock ligger trean ”bara” på 87,8 km/h… så det är nog klart görbart att tampas med de gossarna.
(Om ni undrar så hamnar jag på en 7:e plats totalt)
/Kaj(Tech)
-
Svar till:
Svar till:
Grymt! Klart impad!
Bara alla nu fattar att det inte är något för oss som inte är så vassa! Livsfarligt om man inte har stenkoll på grejorna!
[/ QUOTE ] det går inte att göra för er som inte är så vassa, så oroa dig inte. Grymt kaj!!!
[/ QUOTE ]
haha vilken jävla urspårning!
Förstår inte varför du brusar upp. antog att du ville bli kallad ”inte så vass” eftersom att du själv alltid benämner dig som ”inte så vass”. inget illa menat, ville bara få fram att det är svårt att köra sådära skiiitsnabbt och det kräver massa träning, fattar inte själv hur man för att hålla kant men jag antar att det är lättare med skidor, liten kite och perfekt underlag. -
Svar till:
SkånePaul! sätt en topic/title på eran hemsida. Untitled Document är inte så bra =)
Alla är nog överens
Men jag är fortfarande otroligt impad av kajs åktur![/ QUOTE ]
Det där är ju min sida.. Uppdatering kommer inom kort med massor av bilder från Afrika och uppdatering ang kurserna i sommar. Problemet är att när man bor i CApe Town hinner man ju aldrig med sånt, alltid så bra förhållande för kite eller vågsurf och skulle det inte va det finns det tusen andra saker att göra.
-
Svar till:
SkånePaul! sätt en topic/title på eran hemsida. Untitled Document är inte så bra =)
Alla är nog överens
Men jag är fortfarande otroligt impad av kajs åktur![/ QUOTE ]
Det där är ju min sida.. Uppdatering kommer inom kort med massor av bilder från Afrika och uppdatering ang kurserna i sommar. Problemet är att när man bor i CApe Town hinner man ju aldrig med sånt, alltid så bra förhållande för kite eller vågsurf och skulle det inte va det finns det tusen andra saker att göra.
-
Det är märkligt vad det kan storma i vattenglas när det är stiltje överallt annars…
-
Ja, ha ha! OK pojkar, upp från sandlådan, allting kretsar inte kring ER!
Kan ni inte lägga upp en helt egen tråd ”Sandlådetråden” och så kan vi andra som tycker att Kaj har gjort nåt jäkligt grymt, åkt så jävla fort med en halvtrasig rygg, få njuta av lite av aktion-stories.
Foils Rockar Fett
(Orkade inte logga in: Skye10)
Logga in för att svara.