Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Det här känns inget vidare
-
Kan vi inte få halva gustav hit åtminstånde!
Fast man kanske är överiggad lik f*rbannat
om halva den tar sig hit!Undarar vad gustav hade i byarna!?!?
-
tror det är den förbannade partikelacceleratorn i genéve som hindrar vädret. förbannade högtryck
-
davven;499971 wrote:Kan vi inte få halva gustav hit åtminstånde!
Fast man kanske är överiggad lik f*rbannat
om halva den tar sig hit!Undarar vad gustav hade i byarna!?!?
Den hade ju en vindhastighet på ca 70m/s vid nått tillfälle,
Man hade nog med stor sannolikhet varit kraftigt överriggad endast med masten:P… -
Nu vet jag varför det inte blåser.. Mina nya svarta läckerheter (brädor, alltså) har anlänt i Svedala.
-
Jester;500345 wrote:Kommer på torsdag eller fredag.. Jag lovar!
Enligt windguru så ser det ju ut att kunna komma lite vind tills på tisdag.
-
Nu har jag hittat den första stjärnan på länge i 08-regionen!! Längst ner i högra hörnet har hoppets stjärna tänts.
Håll tummarna! -
Eller så fixar man sina inställningar lite och lurar sig själv för en stund.
-
@dr Masse 500489 wrote:
Eller så fixar man sina inställningar lite och lurar sig själv för en stund.
Du skulle inte ha talat om att det var fejk – å så skulle vi alla ha fått känna lite adrenalin-lyckorus några tiondels sekunder.
-
@G_L 500465 wrote:
Nu har jag hittat den första stjärnan på länge i 08-regionen!! Längst ner i högra hörnet har hoppets stjärna tänts.
Håll tummarna!Låt pulsen sjunka. Den är släckt nu. 🙁
-
Onsdag nästa vecka ser fin ut på windguru..Kolla Skälåker, Björkvik, Baggensfjärden och Erstaviken…ca 10m/s…
-
Jag hatar, hatar, internet.
Tanken “undrar vad det kostar att åka till island och om jag kan få ihop det på någe vis” dök för ett ögonblick upp i huvudet. Hur orealistisk kan jag bli?
Fyyyyyy.
Men kanske lite plattvatten på Värtan i alla fall? Hmmmm, ett skuggmöte där, svärmor hämtar, fixa elementskydden hemma… jo, det går nog.
Logga in för att svara.