Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Det här med Freestyle brädorna?
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst4 maj, 2004 vid 14:10Basse..du vet att vi pratat om dehär,vem var det som behövde en easyrider?
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst4 maj, 2004 vid 14:16Låter trevligt, klämma e aldrig fel
Men faen…skall man behöva doppa sej i Fiskebeck, det e frågan..
Jag packar bilen ikväll o dyker upp i fiskebeck imorgon då, eller på Torsdag/fredag, vilken dag det nu blåser!
Idag ser de inte fel ut heller, men jag chansar inte o sätter mej i bilköerna idag
-
Du sålde ju den innan jag hann lägga vantarna på den!!
Såg dig förresten brumma in på parkeringen vid 0630 tiden i förra veckan.. surfat nått? Vi var i klagshamn i helgen och fick en 5 timmar härligt tryck på lördagen. -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst4 maj, 2004 vid 14:33hosthost..okej vi säger väll det då
Det har vart värre med surfingen för Rambo den närmaste månaden
Men nu jävlar, hoppas på lite surf nu i veckan!!
Asså ni var nera o fick surf era as, läste något om det..såg riktigt gött ut på bilderna med sol o grejjer..avis e man!
o Basseman…tror bestämt jag har en skuld att hämta
ringer en pling ikväll!skall du surfa något iveckan eller?
-
Räknar med att vi drar ut imorgon och torsdag som det ser ut nu. Skall ha stålarna redo när du ser mig…. men du lär ju inte se mig om jag ser dig först!! Är det SO kör vi nog ner till Torkelstorp.
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst4 maj, 2004 vid 14:46ofan! själv skall man ju doppa sej i Fiskebeck nu i veckan
Torkelstorp e ett superplace på Freestyle, även rätt feta hoppvågor i mitten ju…hänger lätt på någon dag nu i veckan om du skall ner!
-
Varför köra en kopia? Du kan köpa min PLAYBOY club orginal från 70talet billigt. Den är svart med feta bokstäver i guld som säger PLAYBOY club sardelli och så en vit bunny i fören och på seglet. Mycket billigt kilopris för den väger som fan.
-
Det är du för ung för Ian!!
Rambo… vi komemr dra idag tror jag. Jag ringer!! Du kan få prova min JP om du är snäll….
-
Svar till:
Jamen snälla någon, jag säger att den enligt tester är en väldigt teknisk bräda att segla. Samt att den tydligen ska vara svår att _börja_ freestyla med. Men kan man freestyla så ska den vara riktigt grym. Bara något att ta med i beräkningarna…
[/ QUOTE ]
Jaha, jag tror dom försöker säga att för dom som mest pysslar med freestyle men skulle kunna tänka sig en freestyle för att TESTA på lite enklare freestyletricks så är det fel bräda. Den e inte alls kul till freeride… OM MAN DÄREMOT ÄR UTE EFTER ATT LÄRA SIG FREESTYLETRICKS, ÄVEN PÅ EN MERA GRUNDLÄGGANDE NIVÅ (där är jag, jobbar på vulcan mm.) SÅ ÄR DET HELT RÄTT BRÄDA…
Fast det är ju bara min åsikt då… Den är oehört lätt att “_börja_” freestyle med… -
Jag har kört Playmaten (100) ett par gånger nu, så jag kan ge dig ett utlåtande om du fortfarande är intresserad.
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst8 maj, 2004 vid 17:12men va faen skriv då!!!!!!
skicka ett privat om du inte vill flasha med intrycket
-
Såg att Playmaten är testad i senaste numret av Boards…
(det kom igår men jag hade så bråttom till Öckerö att jag inte hann kika på innehållet) -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst8 maj, 2004 vid 18:50göött e det!
Fick ju lite surf iallfall
-
varför ska du bry dej om hur playmaten är när du vet att du ändå ska köpa compstylen?
förresten såg jag att du var med o var glad på hamsterpaj i torslandacykeltramps.
Logga in för att svara.