Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Det här med Freestyle brädorna?

• ian

Medlem
    8 maj, 2004 vid 19:59

en skvallerbytt som vill vara anonym, vi kan kalla honom nikke s, har spridit hemska rykten om attt du redan beställt playmaten, kan detta verkligen vara sant?

Det trodde jag inte om dig, är mycket besviken frown.gif.

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    8 maj, 2004 vid 20:35

moahahahhaahhahah! cool.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    8 maj, 2004 vid 21:00

din jävel! varför bytte du email för då? aldrig inloggad nu fan på msn mad.gif

• weeboy

Medlem
    8 maj, 2004 vid 21:01

me mad.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    8 maj, 2004 vid 21:12

va du snacka om va?

• weeboy

Medlem
    8 maj, 2004 vid 21:23

ditt e posti cool.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    8 maj, 2004 vid 21:29

okej..attans då, glömde fråga om lov wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    12 maj, 2004 vid 14:15

det här med compstylen, såg 03 på surfkeppler för 500 euro, hur mycket frestyle är den vore trevligt att få reda av nån som verkligen kör den, funtar på att köppa den men har bara kört på 150 liter förut så ner till 110 låter ganska mycket, för det andra är jag inte särskilt bra sätter knappast gipparna, kan man lära sig nåt sånt på en sån bräda och är det något för mig.

den är ju jävulskt billigt så det vore inte helt fel att ha den

• ola_p

Medlem
    12 maj, 2004 vid 14:26

Jag hade nog inte satsat på en sån förräns gipparna börjar funka ngtsånär och kanske lite vattenstarter… dom tål ju inte vilken behandling som helst heller även om dom inte är extrema på just det så är freestyles ofta lite sköra. Men så har jag bara kört den lilla så jag kan inte säga nått om den stora-…

• anonym-anvandare

Medlem
    12 maj, 2004 vid 17:02

Skörheten spelar nog inte så stor roll kör med kastfallskydd, det som oroar mig mest är att gå ner så många liter och att den kan vara för livlig för mig,

jag fattar mig inte på, är det enklare att kör litet än stort, visst blir det fler liter men också större segel och sånt skit, själva frågan är helt enkelt lönar det sig att gå ner i liter nu eller ska jag köra med 9,0 som minsta och enda, jag skulle ju vilja gå ner och då låter compstylen intresant eftersom den är lika bilig som en två års begagnad och den e ju faktiskt ny, dessutom vill jag åka på semestern med bräda i sommar och det känns som den skulle sitta fint.

• ian

Medlem
    12 maj, 2004 vid 19:00

den stora kompstylen flyter rätt bra men visst kanske den är lite rank till en början. Men jag tror inte att det blir några problem alls efter lite träning, tror snarare att det bara blir bra med lite snabbare utveckling.

• ola_p

Medlem
    12 maj, 2004 vid 19:03

dock får man nog vara beredd att sätta dit en lite större fena i början… och den e lite svårplanad utan rätt teknik, det krävs att man faller av en del…

• anonym-anvandare

Medlem
    13 maj, 2004 vid 12:10

de e lungt har hela livet framför mig det viktiga är att jag kan ta den utomlands, ingen som vet hur mycket frakten är från keppler

• lars_k

Medlem
    13 maj, 2004 vid 12:20

Brorsan har precis beställt compstyle 158 ’03 från keppler plus ett segel och boardbag. Han gav 45 Euro i frakt.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Det här med Freestyle brädorna?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.