Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Det ökar! Var skall det sluta!?

• safesurfer

Medlem
    31 januari, 2008 vid 16:48

Jag fick min nya bräda levererad till jobbet idag och har gått hem med den 5km. Ver en aning jobbigt i vindbyarna fick bara stå still och försöka hålla brädan så den inte skulle blåsa iväg, inte gjorde regnet saken roligare. Belöningen då jag kom hem och packa upp en kartongny bräda var dock klart trevlig.

• hjn

Medlem
    31 januari, 2008 vid 17:01

Jaha ja!
    Törs man ta sig över Älvsborgsbron… 😆

http://www.gvc2.gu.se/TAK-DATA/bro.html

• tim-eriksson

Medlem
    31 januari, 2008 vid 17:15

Apropå siffror. Vid vilka (vatten och land) temperatur är det “behagligt” att ligga i vattnet med enbart en 5/3 dräkt + skor och luva? Vind va 10-15 ms och sol 🙂

• spray

Medlem
    31 januari, 2008 vid 22:37

Tim du kan va lugnt, vattnet blir aldrig kallare än 0grader.

• ola_p

Medlem
    1 februari, 2008 vid 09:07

Jo, om det är salthaltigt så kan det bli typ –4.

• fastforward

Medlem
    1 februari, 2008 vid 16:33

owned 😛

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Det ökar! Var skall det sluta!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.