Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › det senaste av det fetaste
-
no way, I thought this was from like years back… are these dudes trying to sell these in todays market!?
-
It seems like it yes.
why dont u go ahead and order the Paraskiflex “L/X” 10kvm for $1250? -
kan inget om kite, men en liknanade pressening med några snören i skulle jag allt kunna utveckla.!
-
den skiten går ju emot allt jag lärde mig på min kurs!
1. håll för i h-vete inte bommen som om du skulle ut o vindsurfa!
2. Köp en snygg kite då får du vänner som kan använda den åt dig. (köpte EH :cool2: hah)dom måste sälja bra! ett under att dom har råd med internet!
-
Saxat från en återförsäljares hemsida:
“These kites are designed by Raymond Potvin which took over 20 years to develop. Kite name indicates the wind range: F30-70 = 7m F10-60 = 9m F5-30 = 12m example 30 to 70kph Kites are based on a similar design to Peter Lynn C-Quads but are designed for Kite Skiing they also have an adjustable lip which is zipped and this can adjust the usable wind range. Kite has 4 setting, Zipped, unzipped, Semi storm & storm”
Jäkla kanadensare, hade han inte puffat så jäkla mycket fredspipa hade det nog inte tagit 20 år. Det hade tagit 5 dagar sen hade den hamnat i Sverkers soptunna.
EDIT: 2007 års nyheter – http://www.metacafe.com/watch/566930/r_force_serie_from_paraskiflex_a_new_sail_for_2007/
Logga in för att svara.