• klmahaha

Medlem
    12 oktober, 2005 vid 15:19

Svar till:

Svar till:

Haha
    Framför allt kommer det bli intressant att höra din reaktion på bowkites nu när EH snart har också.. Eller EH:s bowkite suger väll också?

[/ QUOTE ]

haha du har inte fått billiga kites av någon… fjant.. kom inte o skriv tuffa inlägg mot pappa valross när du bara har 30 på nacken…

[/ QUOTE ]

Va gullit att ni står bakom varandra såhär.. Mysfaktorn är hög i er klubb för intern beundran!
    Det behövs inte göras några inlägg för att fatta vilka som snackar skit om andra bara för att de är oroliga för att konkurrenterna driver utveckligen frammåt.. (det är lixom det som är det roliga nu när EH också kommer ikapp så sakteliga)

• niklas82

Medlem
    12 oktober, 2005 vid 18:37

Svar till:

Svar till:

Svar till:

Haha
    Framför allt kommer det bli intressant att höra din reaktion på bowkites nu när EH snart har också.. Eller EH:s bowkite suger väll också?

[/ QUOTE ]

haha du har inte fått billiga kites av någon… fjant.. kom inte o skriv tuffa inlägg mot pappa valross när du bara har 30 på nacken…

[/ QUOTE ]

Va gullit att ni står bakom varandra såhär.. Mysfaktorn är hög i er klubb för intern beundran!
    Det behövs inte göras några inlägg för att fatta vilka som snackar skit om andra bara för att de är oroliga för att konkurrenterna driver utveckligen frammåt.. (det är lixom det som är det roliga nu när EH också kommer ikapp så sakteliga)

[/ QUOTE ]

hihi ja vi myser med varandra så ofta tillfälle ges… Steffo kan ses som Onsdagarnas bastuklubb…

om du har följt utveklingen med eh´s bowkite så kanske du förstått att anledingen till att kraken inte gjort en sån innan är att han inte såg någon fördel med dom som fans på marknaden jämfört med dagens tub kites… så han tyckte istället att han skulle testa o få fram en som fortfarande har tub kitarnas egenskaper och bow kitens egenskaper, som enligt min mening är fulla med ”barnsjukdommar” så här i första upplagorna… den som lever får se….

• kamikazekiteren

Medlem
    12 oktober, 2005 vid 18:41

Svar till:

Svar till:

Svar till:

Ska bli intressant det här med tanke på hur sunkig crossbowen är så kan den knappast bli sämre än den

[/ QUOTE ]

blir det bridles på den?

[/ QUOTE ]

vet ej hur han tänkta lösa det, 9kvm har mer projected area än 12 XB, slimmare LE, slimmare Struts, och ny profil

[/ QUOTE ]
    NÅ FÅR DEREN FAEN MEG BESTEMME DERE!!! Er det bra eller inte. Jag har letat kite ca. 3mnd men det er hopeless at bestemma seg for nogot som helst. Kitene blir från semre til skit och i löpet av 4 stk. innlegg på steffo. Er det nogon som har demo dager på kites. har bare fått provat EH 11, men den tyckte jag om. Blir det stor skilnad på lyft och manövering på 11 och 15?? (hugo het modellen cabarete eller wave eller er det same??? Rambo suger och jag njuter

• zoolander

Medlem
    12 oktober, 2005 vid 18:42

men du ska ju köpa min 13! fattar du inte det?

• luuddee

Medlem
    12 oktober, 2005 vid 21:18

ja har en 15 wave tillsalu.. fet som fan.. påtal om den däringa ehbowen.. änsållänge har ingen bowkite övetygat mej utan ja har tyckt alla varit skit.. många säger att man måste vänja sig men änsålänge e alla skit tills ngn visat motsatsen.. kasnek blir det eh elelr kanske blir de ngn annan..

• rambo_johnson

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 00:02

Svar till:

Svar till:

Svar till:

Svar till:

Ska bli intressant det här med tanke på hur sunkig crossbowen är så kan den knappast bli sämre än den

[/ QUOTE ]

blir det bridles på den?

[/ QUOTE ]

vet ej hur han tänkta lösa det, 9kvm har mer projected area än 12 XB, slimmare LE, slimmare Struts, och ny profil

[/ QUOTE ]
    NÅ FÅR DEREN FAEN MEG BESTEMME DERE!!! Er det bra eller inte. Jag har letat kite ca. 3mnd men det er hopeless at bestemma seg for nogot som helst. Kitene blir från semre til skit och i löpet av 4 stk. innlegg på steffo. Er det nogon som har demo dager på kites. har bare fått provat EH 11, men den tyckte jag om. Blir det stor skilnad på lyft och manövering på 11 och 15?? (hugo het modellen cabarete eller wave eller er det same??? Rambo suger och jag njuter

[/ QUOTE ]

fan jag har en Ny 15 wave här om du vill ha bara o köpa köper du den ska du få en jevla go deal på en 2006a när dom kommer

info@kiteboarding.se

MAILA

• sbjorne

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 00:17

Svar till:

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]

blir det bridles på den?

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

Dubbelt så snabb, en fjärdedel av bomtrycket, mycket snyggare färger å nästan gratis….. eller….????

• rambo_johnson

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 00:18

den här då

• luuddee

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 07:02

haa lätt den fetaste kiten måste faktiskt ha en sånn..

• gogga

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 08:27

hahaha, jääävlar vad tysk… den slog nog alla rekord

• zoolander

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 09:24

tom s@ att jag tycker att den var svinfet!

• fifi

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 10:36

ful….gillar inte trekanterna…det tyckte jag var tyskt!!!!

• luuddee

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 10:37

mm sannt trekanterna va jävligt fula ananrs va den fetaste tyckte ja.

• gogga

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 10:52

Varför ska du alltid ljuga?

• muche

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 10:58

Jag behover en wave sjua, behover dock inte vara 2006 for de finns inga pengar till det.

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.