Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › det tvärr dör från väst :-(
-
det tvärr dör från väst :-(
Publicerad av jalla på 5 oktober, 2008 vid 05:22Det är la bara att gå o lägga sig igen……….
wind-lover svarade 16 år, 1 månad sedan 8 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
O fanken!! kanske det för en gång skull är fördel att bo på ostkusten nu då..!? 17m/s i medelvind nu ute vid “min” kontrollstation..! Dax att packa…!
-
Jäkla skit. Där fick man för att man tog sig upp tidigt trots att det är söndag… Det som skulle bli så gött idag.
-
Jobbigt 🙁 Vi har typ haft storm i Lund inatt, har hört en massa soptunnor flyga omkring och lät som om taket skulle slitas av… Så Lomma/Habo kanske blir nåt idag? Räknar med att se överriggade vindsurfare! =)
-
@P.Eriksson 505165 wrote:
Så Lomma/Habo kanske blir nåt idag? Räknar med att se överriggade vindsurfare! =)
21 m/s i medelvind på drogden och varit det sen typ 5 timmar tillbaka, helt stört!
🙂
-
wind-lover;505179 wrote:21 m/s i medelvind på drogden och varit det sen typ 5 timmar tillbaka, helt stört!
🙂
Hehe jo. Ska du ut nått idag? Vad kör du för segelstorlek i så fall? 😀
-
@wind-lover 505179 wrote:
21 m/s i medelvind på drogden och varit det sen typ 5 timmar tillbaka, helt stört!
🙂
Just!! Så va gör du hemma vid datorn??? De där me pojkvän, sprit, partaj osv e inge bra för surfen. Vi har kört 3,7a i Lejet sen halv 8 imorse!
UT NUUUU!!
-
@Jalla 505152 wrote:
Det är la bara att gå o lägga sig igen……….
Japp gå o lägg dig nu gammle man o vila ut tills senare i eftermiddag då du skall sätta dig i bilen o joina oss i Beerlanda.
Ge inte upp, det finns fortfarande hopp.
Det är de jag har massor av nu när jag är på jobbet o igentligen slutar klockan 20.00 men har lyckats få permision på en halv dag, så någon gång mellan 14-1700 tänkte jag, Tdk, Mr.z dra oss till Beerlanda för ett tjockt mission.KOM O JOINA!!!:cool2:
-
@P.Eriksson 505188 wrote:
Hehe jo. Ska du ut nått idag? Vad kör du för segelstorlek i så fall? 😀
Ja, var ute direkt efter ja skrev inlägget… Körde med hampus, jag körde 3.7 han 4.2, det var riktigt grymt! Lite för grunt där inne bara. 🙂
@surfslusken 505198 wrote:
Just!! Så va gör du hemma vid datorn??? De där me pojkvän, sprit, partaj osv e inge bra för surfen. Vi har kört 3,7a i Lejet sen halv 8 imorse!
UT NUUUU!!
Hahahaha vaaaaa….. 🙂 Gubbe!!! Säg inte för mycket nu, du är inte mycket bättre själv, jag vet nog din rackare!!
Logga in för att svara.