Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › det var bättre förr…
-
det var bättre förr…
Publicerad av anonym-anvandare på 11 augusti, 2003 vid 08:56nya konfen är ju mycket långsammare än tidigare,
gissar att det går åt mycket datorkraft då JAVA startar.
Ändå sitter jag vid en SUN arbetsstation med UNIX och
flera sekunders väntetider och beräkningstider mellan sidorna.
Den förra konfen var nog bättre.kesse svarade 21 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
tycker inte att det går långsammare snarare tvärtom sedan en tid tillbaka!
-
Har inga problem med snabbheten, däremot ser det bara snyggt ut när jag inte är inloggad. Väl inloggad ser det ut mer som förut fast en del inställningar har försvunnit…
-
Märker ingen större skillnad mot igår hastighetsmässigt, däremot är det mycket flashigare här inne nu.
-
Svar till:
Har inga problem med snabbheten, däremot ser det bara snyggt ut när jag inte är inloggad. Väl inloggad ser det ut mer som förut fast en del inställningar har försvunnit…
[/ QUOTE ]
Gå in på kontrollpanelen >> Visningsinställningar, antal visade trådar, språk, färger osv. >> Välj vilket utseende >> Varberg blått.
Rulla längt ner och tryck på skicka, sedan ska de se ut som de gör när du inte är inloggad även när du är inloggad
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst11 augusti, 2003 vid 09:25sthee!
Det var riktigt flashigt ju
Tänkte först att det såg lite halvdant ut..Men det e riktigt nice!O fotoalbums funktinoerna e ju helt grymma, synd att filerna e lite begränsade bara..
NiCE WORK STEFFO! -
Tackar, nu ser det snyggare ut. Kan dock fortfarande inte lägga in några favorit forum tex.
-
Det borde inte vara någon större skillnad i hastighet mot tidigare. Några Java applets är det inte heller. Något Java script har kanske smygit sig in men det ska inte vara något problem.
När det gäller Galleriet och länk biblioteket så kommer dessa att anpassas vartefter bilder och länkar kommer in.
Logga in för att svara.