Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Detta e ta mig fan inte rättvist
-
Detta e ta mig fan inte rättvist
Publicerad av matthias på 5 oktober, 2005 vid 08:04Killen e snorrik, köper in sig i cabrinhateamet och åker världen runt med dom å lever livet, spelar in filmer och träffar fina brudar.
> FETA NYHETER <
mrmille svarade 19 år, 6 månader sedan 12 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
huh?? Köper in sig i Cabrinha teamet? Han är ju fett grym Stav…
-
Det stämmer att han köper in sig i teamet. Han får inga pengar av Cabrinha utan betalar alla resor, photoshoots mm själv. Fick höra det av Damien Leroy som är en av Cabrinhas bästa åkare.
Man kan i och för sig förstå att de inte tackar nej till Stav. Förutom att han rippar äger hans Pappa 60 miljarder, vilket kan vara en fördel!! -
ha, visste jag inte… coolt ändå att han är så jävla grym och har grym stil…
-
Svar till:
Det stämmer att han köper in sig i teamet. Han får inga pengar av Cabrinha utan betalar alla resor, photoshoots mm själv. Fick höra det av Damien Leroy som är en av Cabrinhas bästa åkare.
Man kan i och för sig förstå att de inte tackar nej till Stav. Förutom att han rippar äger hans Pappa 60 miljarder, vilket kan vara en fördel!![/ QUOTE ]
Gött endå tror fan 100 mille räcker för att köpa samtliga kiteföretag och lägga ner dom
-
Svar till:
Svar till:
Man kan i och för sig förstå att de inte tackar nej till Stav. Förutom att han rippar äger hans Pappa 60 miljarder, vilket kan vara en fördel!![/ QUOTE ]
Gött endå tror fan 100 mille räcker för att köpa samtliga kiteföretag och lägga ner dom
[/ QUOTE ]
ja iallafall fjoill företagen
-
Ge mig 100 mille så lägger jag ner KajTech direkt!
/Kaj(Tech)
-
tror du kan få en mrmille iaf. . lägger du ner för honom emd?
-
Pfff, Mille e ju Peter Lynn pimp. He he.
Iofs vet jag inte vad njure/lever osv är värt på den svarta marknanden… men jag tror inte att jag kan leva gott på det i 50 år (eller helst mer). Så jag tackar nog nej till det erbjudandet.
/Kaj(Tech)
-
Svar till:
tror fan inte man får mycke betalt för Mille
[/ QUOTE ]
det beror nog på vad man värdesätter det
i ditt fall då så är det ju bara trissa upp kilopriset så blire ju nån miljon ganska snart!
Logga in för att svara.