Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Detta e ta mig fan inte rättvist

• jtab

Medlem
    5 oktober, 2005 vid 08:14

Nej, jag vill också träffa fina brudar

• davids

Medlem
    5 oktober, 2005 vid 09:06

huh?? Köper in sig i Cabrinha teamet? Han är ju fett grym Stav…

• chrille

Medlem
    5 oktober, 2005 vid 11:40

Det stämmer att han köper in sig i teamet. Han får inga pengar av Cabrinha utan betalar alla resor, photoshoots mm själv. Fick höra det av Damien Leroy som är en av Cabrinhas bästa åkare.
    Man kan i och för sig förstå att de inte tackar nej till Stav. Förutom att han rippar äger hans Pappa 60 miljarder, vilket kan vara en fördel!!

• rambo_johnson

Medlem
    5 oktober, 2005 vid 12:01

såpass

• johanwiden

Medlem
    5 oktober, 2005 vid 12:07

inte dåligt

• davids

Medlem
    5 oktober, 2005 vid 12:33

ha, visste jag inte… coolt ändå att han är så jävla grym och har grym stil…

• rambo_johnson

Medlem
    5 oktober, 2005 vid 12:34

Svar till:

Det stämmer att han köper in sig i teamet. Han får inga pengar av Cabrinha utan betalar alla resor, photoshoots mm själv. Fick höra det av Damien Leroy som är en av Cabrinhas bästa åkare.
    Man kan i och för sig förstå att de inte tackar nej till Stav. Förutom att han rippar äger hans Pappa 60 miljarder, vilket kan vara en fördel!!

[/ QUOTE ]

Gött endå tror fan 100 mille räcker för att köpa samtliga kiteföretag och lägga ner dom

• flip

Medlem
    5 oktober, 2005 vid 12:55

Stav är ju fan en as grymm kitare!!!

• niklas82

Medlem
    5 oktober, 2005 vid 13:50

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]

Gött endå tror fan 100 mille räcker för att köpa samtliga kiteföretag och lägga ner dom

[/ QUOTE ]

ja iallafall fjoill företagen cool.gif

• cortex

Medlem
    5 oktober, 2005 vid 14:15

Ge mig 100 mille så lägger jag ner KajTech direkt! grin.gif grin.gif

/Kaj(Tech)

• luuddee

Medlem
    6 oktober, 2005 vid 11:42

tror du kan få en mrmille iaf. . lägger du ner för honom emd?

• cortex

Medlem
    6 oktober, 2005 vid 12:32

Pfff, Mille e ju Peter Lynn pimp. He he.

Iofs vet jag inte vad njure/lever osv är värt på den svarta marknanden… men jag tror inte att jag kan leva gott på det i 50 år (eller helst mer). Så jag tackar nog nej till det erbjudandet. grin.gif

/Kaj(Tech)

• rambo_johnson

Medlem
    6 oktober, 2005 vid 12:59

tror fan inte man får mycke betalt för Mille

• pepa

Medlem
    6 oktober, 2005 vid 17:25

Det är fanimej det enda rätta sättet att spendera pengar på.

• mrmille

Medlem
    6 oktober, 2005 vid 19:53

Svar till:

tror fan inte man får mycke betalt för Mille

[/ QUOTE ]

det beror nog på vad man värdesätter det smile.gif

i ditt fall då så är det ju bara trissa upp kilopriset så blire ju nån miljon ganska snart! grin.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Detta e ta mig fan inte rättvist

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.