Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › DI weekend
-
DI weekend
Publicerad av matthias på 3 juni, 2005 vid 08:38kul med en sån fet bild där men vafan e de för lökig bild egentligen?
rambo_johnson svarade 19 år, 9 månader sedan 15 Medlemmar · 28 Svar -
28 Svar
-
Själv ska jag Införskaffa, kitejeans, kiteskateskor, we-kitetröja i bomull och lite annat superfräsht inför sommarens kite.
-
Äh, va f-n… Ni é bara avundsjuka
Faktum är att jag inte läst artikeln men fått en sån sjuk trafik på telefon och hemsidan att jag fattar att något har hänt!
Bilderna är tagna av DI’s fotograf så undertecknad är helt oskyldig. Har fått 100+ SMS där det står att vi är ”feting-fula HillBillys” i kepsar–men jag kontrar lugnt med att kitesurfing é soft & man behöver inte bry sig om hur man ser ut…
/Jonas
-
Man e ju hellre en feting-ful HillBillys med keps, än en övergödd brat med fläskkotlett-frilla ( för det är väl dom som sms:at dig…)
-
”80 kilometer i timmen med luft under vingarna”
http://di.se/Avdelningar/Artikel.aspx?stat=0&ArticleID=2005/06/03/146295 -
Fyfan va kass reportage, kan dom inte göra nått bättre
-
”Det är inte så Svenssonvänligt där. Standarden är dålig. Många blir magsjuka och sånt”
berättar Olle Thunberg
Thats my man!
-
Köp papperstididningen då det är en helt annan grej än artikeln på nätet. Oavsett om Steffo-crowden kanske inte uppskattar reportaget lika mycket som DI klientelet så är det ju schysst exponering med omslag + 4 helsidor i Weekend-bilagan…
/JOnas
-
Svar till:
Köp papperstididningen då det är en helt annan grej än artikeln på nätet. Oavsett om Steffo-crowden kanske inte uppskattar reportaget lika mycket som DI klientelet så är det ju schysst exponering med omslag + 4 helsidor i Weekend-bilagan…
/JOnas
[/ QUOTE ]
Jevligt bra för sporten sånt här
-
jag tyckte att det var ett hyffsat rep.
Kul att se liggandes på jobbet… -
F-n, en vet ju aldrig med Dig om Du är ironisk eller inte men förutsatt att Du inte är det så visst är det positivt!
Tror även att det är schysst i ”vår” debatt mot ornitologerna att folk får upp ögonen för sporten. Kanske får det någon grå-hjässa på Länstyrelsen därnere att fundera två gånger över förbudet… Tyckte att han skrev precis det jag sade att kitesurfing absolut inte stör mer än något annat & det är ju det som är väsentligt!
Vill Ni läsa nåt sjukt o passa på o försvara undertecknad så gå in på Di.se där artikeln finns längst ner och kolla kommentarer. En del rätt udda inlägg…
/J
-
hmm…80 km/h. dom kan konsten att spetsa till det. var ju världsrekordet som låg där…
-
Svar till:
F-n, en vet ju aldrig med Dig om Du är ironisk eller inte men förutsatt att Du inte är det så visst är det positivt!
Tror även att det är schysst i ”vår” debatt mot ornitologerna att folk får upp ögonen för sporten. Kanske får det någon grå-hjässa på Länstyrelsen därnere att fundera två gånger över förbudet… Tyckte att han skrev precis det jag sade att kitesurfing absolut inte stör mer än något annat & det är ju det som är väsentligt!
/J
[/ QUOTE ]
Klart man är allvarlig alltid
Logga in för att svara.