Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Diameter på mastförlängare

• Diameter på mastförlängare

Publicerad av the_novice på 30 januari, 2004 vid 16:00

Jag har en mast med innerdiametern 47.9 mm men en förlängaren som har en diameter på 48.0 mm så det går inget vidare…
    Är det masten det är fel på eller finns det förlängare med en diameter strax under 48mm?

the_novice svarade 20 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • JOHN_J_RAMBO

Gäst
    30 januari, 2004 vid 16:07

haha..pelutta dej!

Colleman hade precis samma problem, en tokigt blåsig dag i Apel var han tvungen att handla sej en kortare mast till sina mindre segel,han handlade sej en Rushwind mast, den billigaste..O när vi kommer ner för att rigga igen, gick inte mastfotsfan in den biten han ville, vi åkte tillbaka till surfersparadise o undrade va det var för fel på masten..

Då säger killen i butiken, det e inget fel på våra master, det e fel på din mastfot, kolla här nu när jag tar en utav våra mastfötter, han tar fram den finaste upp-polerade mastfoten han kan hitta, endast för att kunna motbevisa oss..Kolla nu här grabbar!..plomp..plomp…attans..plomp..

hopp!..hrm..harkel harkel.. vi gör såhär..blablabla..5min senare åker vi ner med Neilpryde mast istället.

o den funkar gryyyyyyyyyymt!!!!!!!!!!!!

haha..fan va kul det va och är, skulle haft det på film.

• nordgren

Medlem
    30 januari, 2004 vid 16:10

Gapskratt! grin.gif

• ola_p

Medlem
    30 januari, 2004 vid 17:00

HAHAHAHA!!! laugh.gif grin.gif
    Låter som nått man inte ville missat ju… hoho…

• the_novice

Medlem
    30 januari, 2004 vid 23:42

Okej, antar att det man lär sig här är att det inte är ngn idé att leta efter en förlängare på SP då?
    Hittade faktiskt en gammal north förlängare nu som passar i masten men då passar inte min mastfot, suck…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Diameter på mastförlängare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.