Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen diesel skatten gör om??

• jeppe

Medlem
    30 januari, 2005 vid 00:38

Inte så lätt det här med inloggning, när man är i ett härligt cognac rus. smirk.gif

• getwet

Medlem
    30 januari, 2005 vid 11:42

Jaha…”precis hemkommen från Mariefred där vi druckit årgångscognac”. Det var viktigt tydligen att få ut ett sådant budskap, “här kommer jag som har råd med vadsomhelst mentalitet, och jag kör egen bil också” Jag betackar mig för den informationen, typiska högerextremistiska tendenser, fan det finns kollektiva tåg att åka samt rom tillverkad i Kuba!!!

Nä du Jeppe, om du hade det allra minsta lilla samvete eller skam i kroppen skulle du istället för att sitta där och bli uppassad av din hushållsstab gett bort dina pengar till bättre behövande surfare. Det är enbart ett makalöst egoistiskt handlande som du nu håller på med…….

Vi här i kollektivet fasar oss över hur det kommer att gå för dina barn i framtiden, daytraders vid 3 års ålder eller? Alkoholiserade av “findrinkar” och Chabli redan vid 15årsålder kanske? Fullfjädrade förtryckare av arbetarklassen via sin ledande roll i en ärvd koncern kanske? Nä fan det är så man spyr………

Själv ska vi nu skicka iväg en av våra yngsta medlemmar (Daniel) i kollektivet som utbytesstudent till Kuba. Istället kommer det hit en 22årig Kubanska för att studera det Svenska livet på ett bibliotek. Och jag bara säger en sak…..lägg inte dina smutsiga kapitalistiska händer på henne!!! Jag är starkt oroad över att hon då istället slutar som husshållspiga eller stallflicka i din kapitalistiska sfär där förtryck och utnyttjande är vardag, och det utan att ens blinka eller tänka på följderna av att krossat en ung flickas själ och framtid! Ditt motto tyckas alltid vara, JAG JAG JAG, framför allt!!!!

Nu måste jag avsluta för den här gången, dom ropar i vårt högtalarsystem (medplockat system från Röda torget såsom ett kärt minne innan den slutliga kollapsen av världens största och gemytligaste demokrati) att det är ett gruppfoto som ska tas i arbetarbaracken. Fotot ska senare skickas till vår vänby i Nordkorea som ett bevis på vår samhörighet.

Förutom det kanske vi istället skulle byta ämne i den här tråden och tala om hur extremt bra en multivan är istället så att vi kan förnöja en och annan medlem på konfen?

• gurra1978

Medlem
    30 januari, 2005 vid 11:44

Svar till:

Förutom det kanske vi istället skulle byta ämne i den här tråden och tala om hur extremt bra en multivan är istället så att vi kan förnöja en och annan medlem på konfen?

[/ QUOTE ]

KLOCKREN! grin.gif grin.gif grin.gif

• patrikol

Medlem
    30 januari, 2005 vid 14:24

Absolut klockren!
    Multivan är en Buss utmärkt som surfbuss så 1000 inlägg på ett forum om en surfbuss i en tråd för surfbussar är bättre än ett halvt inlägg med politiskt skitsnack!
    Håller med dig till fullo! smile.gif

• getwet

Medlem
    30 januari, 2005 vid 15:50

Kunde ge mig tusan på att det var just en kajtare som ville begränsa yttrandefriheten och den demokratiska processen med att tysta ner folket. mad.gif
    Nä nu djävlar ska jag gå ut på trappen och sjunga internationalen för att bedöva min ilska över de konservativa krafter som vill begränsa yttrandefriheten här på tråden surfbussar…… wink.gif

• surfslusken

Medlem
    30 januari, 2005 vid 18:24

Är det inte hemskt vad synd det är om oss som tvingas bo i detta hemska land och betala så mycket i skatt att vi knappt har råd att leva? Och till detta kommer alla våra andra bekymmer som att det är dyrt att tanka bilen, hög moms på bla surfprylar, ölen o spriten kostar så att man knappt har råd med en fylla. Långt o flyga till Maui är de oxå, så man har knappt råd med det heller.

Ähhh… fan, kan inte finnas nån som har det värre än vi som är fångar i detta hellhole!

• patrikol

Medlem
    30 januari, 2005 vid 18:35

Kunde ge mig tusan på att det var en vinsurfare som försöker förstöra steffo med en massa politiskt skitsnack! mad.gif

Här är ingen som försöker begränsa någonting är det så att dom flesta vill snacka politik på ett surfforum så är det det som gäller.

Tror inte att det är så du är nog ganska ensam om att tyckam att det är politik som skall tjabbas om på steffo och inte surf.

Du kunde inte låta bli att lägga till lite politiskt skitsnack! “Konservativ” bäva månde grannarna med en så tråkig granne! Som dessutom sjunger sin smörja på trappen! smile.gif

• getwet

Medlem
    1 februari, 2005 vid 07:02

Ironi Patrikol, ironi………trodde att du skulle förstå det…..!

• patrikol

Medlem
    1 februari, 2005 vid 18:24

Klart att jag fattar Ironi men den gubben mad.gif du satte är inte en Ironi gubbe så det satte liksom nivån utanför ironin och på förbannad planet.
    Ironi gubben ser ut så här wink.gif

Sida 6 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen diesel skatten gör om??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.