Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing DIM vs Windguru

• yann

Medlem
    26 juni, 2007 vid 20:30

DMI, danskarna borde ju veta bättre än jänkarna fast när det är så olika prognoser kanske det är nånstans mitt i. Har varit jäkligt snurriga prognoser det sista. Jag kör på torsdag istället så får jag fixa allt med resan imorgon.

• virena

Medlem
    26 juni, 2007 vid 20:31

ja, det känns som det ändras hela tiden. Man blir ju galen. Ännumer galen blir jag på att kitingen är mkt sämre än klättringen på mina armar. De blev helt knas efter vår morgonsurf för två veckor sedan:mad:

• virena

Medlem
    26 juni, 2007 vid 20:33

Oj, vad bitter jag lät. E nog bara lite trött efter två ganska tuffa dygn på jobbet. Nån som eledig på dagen imorn och tror att det är nån ide att dra ut:laugh:

• yann

Medlem
    26 juni, 2007 vid 20:34

Seriöst, du borde nog ta timeout från två av dina tre sporter iaf. Många som haft segdragna problem och det går inte över förren man vilar.

• milkman

Medlem
    26 juni, 2007 vid 20:44

Det är morgonsurf mellan varberg och GBG på torsdags morgon.. Jag får vara med ju! Sen är det em surf också 🙂

• wakenils

Medlem
    26 juni, 2007 vid 21:02

Jag är väldigt tveksam till vind imorgon, hoppas på torsdag… Prognosen brukar slå in om de är eniga!

• nic

Medlem
    26 juni, 2007 vid 21:22

@Virena 392652 wrote:

ja, det känns som det ändras hela tiden. Man blir ju galen. Ännumer galen blir jag på att kitingen är mkt sämre än klättringen på mina armar. De blev helt knas efter vår morgonsurf för två veckor sedan:mad:

…du skulle kört 9an lite överriggad hellre än 7an. Gäller att minimera armrörelser så kan du köra ändå om du inte e kass redan när du går i. Även koncentrera dig på att hålla händerna mitt på å försöka begränsa dig till att röra handlederna.

nic

• virena

Medlem
    26 juni, 2007 vid 21:22

Yann, jag vilade ju i 10 dagar pallar inte mer. Försöker med lite rehabtr¨äning av underarmarna.

Jens, klart det blir morgonsurf. Fasen va kul om du kan va me å leka. De senaste gångerna har jag bara fått se dig på stranden, fast det e ju bättre än inte alls:wink:

Nils, du har nog rätt, det e jag som e för kitekåt:wink:

• virena

Medlem
    26 juni, 2007 vid 21:24

@nic 392666 wrote:

…du skulle kört 9an lite överriggad hellre än 7an. Gäller att minimera armrörelser så kan du köra ändå om du inte e kass redan när du går i. Även koncentrera dig på att hålla händerna mitt på å försöka begränsa dig till att röra handlederna.

nic

Du har helt rätt, fast det blåste på rätt bra innan du kom, din sömntuta:wink: morgonsurf på torsdag???

• nic

Medlem
    26 juni, 2007 vid 21:42

@Virena 392669 wrote:

Du har helt rätt, fast det blåste på rätt bra innan du kom, din sömntuta:wink: morgonsurf på torsdag???

Jajamen, har semester så det blir heldag 🙂

nic

• virena

Medlem
    26 juni, 2007 vid 21:50

@nic 392670 wrote:

Jajamen, har semester så det blir heldag 🙂

nic

Härligt jag går e ledig tills på måndag så då e det bara att hoppas på vind.

• kitemaster

Medlem
    27 juni, 2007 vid 07:49

Haha, har inte du glömt bort hur man gör?

• tetras

Medlem
    27 juni, 2007 vid 09:25

Kitemaster,

Hur gillar du din North Rhino 07 14kvm, kan du ge oss lite ”users comments”

• milkman

Medlem
    27 juni, 2007 vid 09:43

Menar du att jag skulle glömt Erik? Aldrig! Nä, nu har jag ju fått komma igång igen och knäet fixar det fint! 🙂
    Vart ska du vara idag då Erik? Jag kanske dyker upp!

• sourra

Medlem
    27 juni, 2007 vid 15:29

@Virena 392652 wrote:

Jag fick en lättare inflammation av envist hammercurlande på gymmet för en dryg vecka sedan. Det har just släppt och då var det inget svårartat. Jag tycker du ska pausa till du känner att du kan sträcka ut armarna fullt utan att det känns av någonstans i biceps/underarm. Jag tror vår Che_Riff kan föreläsa om sviterna av ledsna armar. Nåväl, det var bara några förmaningens ord. Surfs up!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing DIM vs Windguru

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.