Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Direct Connect!

• jonas-j

Medlem
    16 oktober, 2002 vid 07:09

Va fan e Spyware vad gör det?

• endy

Medlem
    16 oktober, 2002 vid 07:24

Spyware är nog nått reklamprogram el dylikt…ganska jobbigt med massa pop-ups hela tiden….kör dc…det är bra!
    Bäst är ftp, men svårt att hitta bra…..jag hobbykör ftp åt de som vill ha de filmer som låg på den gamla + allt nytt jag hittar,
    pip till på icq så är det bara att ladda surf smile.gif

• oscar

Medlem
    16 oktober, 2002 vid 08:11

Vill du bli av med spy-ware i burken så ladda hem ad-aware från [url=”http://www.lavasoftusa.com.”]www.lavasoftusa.com.[/url] Glöm inte klicka bort cydoor om ni använder Kazaa.

• anonym-anvandare

Medlem
    16 oktober, 2002 vid 11:33

andeas halmstad….en kille man inte ska lita på… blush.gif

• ola_p

Medlem
    16 oktober, 2002 vid 12:12

Av vilken anledning? Jag tycker han verkar vara en trevlig typ… Har fått ladda hem rip och polakow av honom… smile.gif Tackar!

• anonym-anvandare

Medlem
    16 oktober, 2002 vid 12:45

så bra

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

16 av 21 svar oktober 2002
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA