Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing direktör på G?

• direktör på G?

Publicerad av coffs på 25 oktober, 2006 vid 21:44

Har ni sett att dom har nitat upp en kitebild på föreningssparbankens (swedbank) hemsida…vore ju nice med lite bankmiljardärer i sporten som kunde köpa en o annan kustremsa o skänka till bättre behövande…låter väl troligt…

fifi svarade 18 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • krillan82

Medlem
    26 oktober, 2006 vid 06:59

ja jag såg det igår. Snacka om förvåning. Kanske banktanten inte tycker man har spenderat sina pengar fel i alla fall.

Jaa Rausing har ju en fet villa i falsterbo vid muset nere vid havet. Kan han inte köpa den remsan och skänka till oss. Jag menar nästan alla av oss köper ju hans produkter.

• gh0st

Medlem
    26 oktober, 2006 vid 08:14

Hade besök från en säljare på TNT igår, på framsidan av folderna han gav mig hade dom med en kille som kitar.

• fifi

Medlem
    27 oktober, 2006 vid 21:36

jävligt sunkig bild på swedbank dock!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing direktör på G?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.