Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Divinycell
-
Divinycell
Publicerad av anonym-anvandare på 28 november, 2003 vid 08:00Har hört att man kan få tag på divinycell com är kasserad pga för mycket lufybubblor lr nått sånt.. någon som bor vid lahol lr i närheten och vet något om detta och ev kan ordna lite..
vi är två kiteare som planerar brädbygge…
///Kalle
jott svarade 20 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Jag har ett gäng plattor av det hårdaste materialet som de tillverkar till övers. Lyckades fuska till mig dem för ett par månader sedan. Jag har gjort ett par prototyper men mitt projekt ligger nere för tillfället.
Vill ni köpa mina så släng ett bud. -
Ungefär hur mycket vill du ha per m2? hur tjocka är dom?
hur många? -
De är 6 mm tjocka, ca 2*1 m stora. Du skär lätt ut två brädstommar t.ex. 120*32 eller liknande per platta. Det var det hårdaste det hade på hela företaget. Jag har testat och det är styrktåligt som faen.
Jag vet fan inte vad sånt kostar när man får köpa det, bara att det är svårt att få tag på i små partier.
Nu vet du hur stora plattorna är så lägg ett bud om du är intresserad. -
Är då intresserad av 2 plattor tror ja…
D e ju skitsvårt m ett pris men ungefär vad har du tänkt dig.. -
Du kan räkna ut priserna per kvadratcentimeter från deras hemsida.
http://www.divinycell.se/europe/products/e_prods_2.htmlSen kan du ju ge ett pris….
-
har 4 plattor snäppet smalare… lika stora som johans.
hade räckt igentligen med en sån skiva är typ en halv centimeter tjock sen glasfiberpå deteeller nått..
om ni vill ha mer än det johan erbjuder. -
att bara bygga en bräda är ju att slänga pengarna i sjön, antingen satsar man eller så inte. fast det är ju klart, jur hunde jag glömma? jag är ju i sverige.
gustav
-
Svar till:
ja ger 1500:- för båda
[/ QUOTE ]
Det låter vettigt. Erik kan ta med dem ner till lund nästa gång han är hemma i casan i Mellbystrand. yvärr anonym, cash is king.. -
om du vill köpa material .. så kan du höra av dig till mig kan skrapa fram det billigt …
07318 23456
-
då är vi kansek två. när jag sa lägg et bud mena jag inte att ni skulle betzala dess vikt i guld..
Logga in för att svara.