-
Divinycell H80
Jag har beställt en skiva Divinycell H80 ifrån Diab. skivan är 2175x1200x15.
jag tänkte bara bygga en bräda så det blir lite över.
Skicka ett mail om ni vill köpa lite.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Divinycell H80
Jag har beställt en skiva Divinycell H80 ifrån Diab. skivan är 2175x1200x15.
jag tänkte bara bygga en bräda så det blir lite över.
Skicka ett mail om ni vill köpa lite.
Jag kan vara intresserad!
Vad kostar det?
Hur stora bitar pratar vi om?
För att få ut max av skivan så är det dessa mått som blir bäst
2st 1300x400x15 350:-/st
2st 1200x400x15 300:-/st
Haha, bra att man har kompisar som jobbar på båtfabrik, vi har fått större skivor än de där helt gratis…:D
Isåfall är det inga Divinycell skiver som du fått eftersom dom inte tillverkas i sörre förmat. !
Jodå, båttillverkare får nog större format, jag skulle gissa att de hade skivor på närmare 4×4 meter där.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Divinycell H80
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.