• roulu

Medlem
    27 december, 2006 vid 00:25

Vi var där i Maj och det blåste inte så mycket! När jag kitade det var oftast med min Rhino 16. Det var lite mindre än prognos på windguru men stämde relativ bra.
    Min tjej började där och tog kurser norr om ön (vid Hount Souq) där hon fick bara lära att hantera kiten i ca 10 timmar!!! DÅLIG LÄRARE!!! REKOMMANDERAR ABSOLUT INTE!!! DÅLIG PÅ SPRÅK OCKSÅ NÄR MAN KAN INTE ARABISKA!!!
    Vattnet var extra varmt men det är ganska lerig med snäckor!!! Även om jag var extra försiktig fick jag flera lagringar i mina kite!
    Det är en flysurfer center där.
    Det finns en annan i öst av ön … jag rekommanderar att prova den!

Men tänk 2 gånger … juli måste vara varmt varmt varmt!!!

/El Paf precis tillbacka från El Yaque (Margarita) … där var det toppen!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.