Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Djungelvrål —> Coche
-
Djungelvrål —> Coche
Publicerad av ankii på 12 januari, 2005 vid 23:52kan inte nån hjälpa mig… abstinens… cold turkey…. must have djungelvrål eller turkisk peppar… eller salta jättar…. (drägglar på tangentbordet)
Åh… gott o blandat….!Ni får så klart ersättning…
ankii
anonym-anvandare svarade 19 år, 9 månader sedan 12 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Ha ha, jag med jag håller på att dö här, however jag har fixat så att wcl erik ska ta med hit:)
Erik, glöm för tusan inte djungelvrålen:(
-
Jag kan ta med till dig. Men det blir först i mitten på Mars…
/Freddan
-
Ankii! Jag fixar det om du lämnar en utförlig vindrapport asap Har ni vind eller? Kommer den 22a
-
Då har hon varit gravid sen i sommras för hon var en gottegris redan då! Bild Hangloose.
-
men vaffan va det e synd om er då… man kan inte få allt.. sälv har jag regn och stom men inget godis
-
Svar till:
Ankii! Jag fixar det om du lämnar en utförlig vindrapport asap Har ni vind eller? Kommer den 22a
[/ QUOTE ]
Jag har kitat 3 timmar på 6 veckor…. i dag är det onshore?! Men din turråtta…. det verkar som det kommer att börja blåsa runt den 22 enligt gurun.
anki
-
vi kan inte klaga på Cabarete, ser ut att bli bra blås idag mä
-
brazilien! detta underbara land dar vi har haft vind fran 6 december till nutid! tycker synd om anna blind och vanner som lamnade oss mitt i stormen! hoppas venezuela har varit bra dom senaste manaderna! med vanliga halsningar bjorn och marcus! puss och kram
ps. har nog aldrig blast 7:a vind hela januari forut hehe
-
Jag sager bara UUA
Nasta veckas prognos ser ut som den brukar
Maste fa dryga mig lite jag skall snart hem till kalla Svealand igen.. -
nordlig vind här idag, hoppas på o få köra vänster fot fram på revet idag…
-
oj då.. låter inte helt lovande, men får hoppas på gurun
anki jag har mailat dig på hb-adressen. undrar vad växelkursen är (den svarta) ungefär? Och kostar en taxi mellan porlamar/flygplatsen och el yaque typ samma som förra året? gött o veta när man ska deala på flygplatsen
Logga in för att svara.