Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Djungelvrål —> Coche
-
Svar till:
oj då.. låter inte helt lovande, men får hoppas på gurun
anki jag har mailat dig på hb-adressen. undrar vad växelkursen är (den svarta) ungefär? Och kostar en taxi mellan porlamar/flygplatsen och el yaque typ samma som förra året? gött o veta när man ska deala på flygplatsen[/ QUOTE ]
Ja, gjerne dele den infoen om vekselkursen og taxiprisen. gjerne sende meg en mail. jeg tar flyet nå på torsdag.
Alf Martin /alfkollen@yahoo.com
-
vanliga hotell ger 1900 bolivars för en dollar…
“svart växling” vet jag inte vad ni menar.. jag är en seriös kille…Taxin är billig, dessutom är det inte särskilt långt från flygplatsen till El Yaque(20 min?)…
Borde kosta typ 10 000 bolivars(ca 35kr).
Jag åkte bara taxi från andra sidan ön, och det kostade 30 000 bolivars men är en resa på ca en timme. -
Svar till:
oj då.. låter inte helt lovande, men får hoppas på gurun
anki jag har mailat dig på hb-adressen. undrar vad växelkursen är (den svarta) ungefär? Och kostar en taxi mellan porlamar/flygplatsen och el yaque typ samma som förra året? gött o veta när man ska deala på flygplatsen[/ QUOTE ]
Jag fick ditt mail men det gar inte att svara pa, far bara error meddelanden… grrrr. Kursen gar verkligen upp och ner eftersom de ska hoja den officiella kursen. Men jag fick 2300 sist jag vaxlade i el yaque…. men 2500 i Porlamar… Nan sa till mig att de skulle hoja officiella valutan denna vecka sa jag vet inte vad som har hant…. da behover de inte kopa svart langre. Men du vet, manana manana… det kanske drojer. Flyget fran caracas: du kan betala flygplatsskatten i dollar, 7 st sadana. Taxi mellan flygisplatsis och El Yaque kostar 12-15000. Allt ar mycket dyrare i ar. Boende. Palangre har fatt storhetsvansinne och tror att de ar hilton…. vill ha 300 dollar i manaden… men ingen bor dar nu sa jag tror att de fattar. Basta ar att kolla nar du kommer fram, kolla med oasis och coche village.
Kicki.. jag kunde inte svara pa ditt mail heller!!!! Rummen ar inte fardiga…. vad forvantar man sig egentligen, va?Mitt rad, deala fram nat schysst all inclusive nar ni kommer fram. Det kommer att finnas rum pa stranden som skulle varit klara i dag… men som inte ar det. Right on da beach. De ar ett bra alternativ nar de val star klara. Men tills dess, happy hunting.
Ska bli kul att se er… Anna O & Co akte i dag… sa kommer ni. Kapitel 3 av coche 2005
TA MED ER VIND…trevlig resa
Logga in för att svara.