Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing !!!!DJURGÅRDEN!!!!

• anders_hoffman

Medlem
    6 november, 2002 vid 16:48

Jag håller helt och hållet med skywalker, det är första gången under min tid här på konfen jag läst el. skrivit nåt om fotboll. Och det är inte direkt att jag gör det fyra gånger i veckan, varje gång DIF vinner en match! Utan det gör jag endast vid större tillfällen som t.ex. SM-GULD laugh.gif laugh.gif Och det kommer jag fortsätta göra varje gång djurgården vinner SM-GULD. Och det kan ni väl unna mig att skriva om något som gläder mig max en gång per år, och tycker ni inte om det så är det bara att inte skriva nåt inlägg så flyter till slut tråden undan och blir bortglömd. Jag kommer skriva om mitt fantastiska favvo-lag varje år de vinner SM-GULD, om det dröjer bara ett år eller om jag ska behöva vänta 36 år till!!

• oscar

Medlem
    6 november, 2002 vid 18:24

Tänk om alla kunde låtit bli och diskutera om detta inläggs vara eller inte vara här på konfen. Då hade det ramlat lång ner i listan och snart glömts bort. Nu ligger det alltid överst i listan och Anders får utlopp för sin glädje som vi andra inte bryr oss om..

Rimforsa IF har visst ramlat ner i 5an eller 6an…..jävla korplag! grin.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing !!!!DJURGÅRDEN!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.