• DMI färg?

Publicerad av jofa på 25 juni, 2007 vid 19:57

Som återinvigd skåning ställer jag mig frågan: Är rosa (5-8) på DMI en färg = lönt att åka till stranden och rigga?

tetras svarade 17 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • kasimir

Medlem
    25 juni, 2007 vid 20:13

Ibland, ibland inte.
    Rosa är en färg, vitt och rött blandat.

• skejtar_henke

Medlem
    25 juni, 2007 vid 20:22

tja säger som kasimir. Det är en chansning. Mitt tips kolla hur det ser ut runt om ligger det vind i luften eller är det bara ett lite fält. Är det mycket vind runt om och stora fält så brukar det bli vind.. Annars brukar det vara väldigt osäkert.

• tetras

Medlem
    25 juni, 2007 vid 21:07

Följ länken nere i min signatur så kan du se vad det blåser på ett par olika ställen runt Öresund. Det brukar ge en bra bild om det är värt att asa sig ner till stranden eller inte.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA