Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › DMI har ändrat prognosen!!!!!!!
-
Inte tycker jag det var Dödsonshore… Inchidorney… det var Dödsonshore det. Då var det godståg man fick på hälarna… däää duuuu…..
-
Apel var fan inte rak onshore, ganska normal riktning med viss vinkel mot vågen på väg ut för bra ladd och ridbart på väg in om man bet ihop och höll hårt i riggen. Men det kunde ju varit bättre vinkel förstås… Dock bygger vågorna bra i nästan onshore och det var riktigt fett och cleant mellan vågorna som bröt långt ut. Grymt! =)
-
Oregistrerad
Guest24 maj, 2006 at 09:55Lars_K wrote:Apel var fan inte rak onshore, ganska normal riktning med viss vinkel mot vågen på väg ut för bra ladd och ridbart på väg in om man bet ihop och höll hårt i riggen. Men det kunde ju varit bättre vinkel förstås… Dock bygger vågorna bra i nästan onshore och det var riktigt fett och cleant mellan vågorna som bröt långt ut. Grymt! =)Måste Gratulera dig Lars K du lyckas ALLTID va på rätt på rätt ställe vid tidpunkt!!!!
-
Lars_K wrote:Apel var fan inte rak onshore, ganska normal riktning med viss vinkel mot vågen på väg ut för bra ladd och ridbart på väg in om man bet ihop och höll hårt i riggen. Men det kunde ju varit bättre vinkel förstås… Dock bygger vågorna bra i nästan onshore och det var riktigt fett och cleant mellan vågorna som bröt långt ut. Grymt! =)
Hahaha!!! Vad är “ganska normal rikting med viss vinkel mot vågen”???
/Staffan
-
Ganska normal = nästan onshore i Apel. Som det var nästan varje gång förra året! 😀
Säg att vinden var 70-80 grader mot vågorna (rak onshore: 90 grader).Tror inte jag var på rätt ställe igår. Åsa var nog bättre iaf för vågridning och Dogge skulle jag nog allra helst åkt till om jag tvingats jobba hela eftermiddagen… Men jag klagar inte över en fet 4.0 dag efter denna sunkvåren. 🙂
-
Jaja, vi som vet hur bra Dogge blir när det ÄR bra vet oxå hur sunkit det är när det är byigt och hundbajsluktande. 4,7 vid Nissans utlopp kan inte vara en 3:a Staffan – inte en chans…Höj nu kraven på detta stället…
HAr du druckit en rejäl whiskey för att skydda dig från magsjukan…häll en i dräkten oxå så är den användbar nästa gång…
Log in to reply.