Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing DMI har ändrat prognosen!!!!!!!

  • basse

    Medlem
    24 maj, 2006 vid 09:39

    Inte tycker jag det var Dödsonshore… Inchidorney… det var Dödsonshore det. Då var det godståg man fick på hälarna… däää duuuu…..

  • lars_k

    Medlem
    24 maj, 2006 vid 09:45

    Apel var fan inte rak onshore, ganska normal riktning med viss vinkel mot vågen på väg ut för bra ladd och ridbart på väg in om man bet ihop och höll hårt i riggen. Men det kunde ju varit bättre vinkel förstås… Dock bygger vågorna bra i nästan onshore och det var riktigt fett och cleant mellan vågorna som bröt långt ut. Grymt! =)

  • Oregistrerad

    Gäst
    24 maj, 2006 vid 09:55
    Lars_K wrote:
    Apel var fan inte rak onshore, ganska normal riktning med viss vinkel mot vågen på väg ut för bra ladd och ridbart på väg in om man bet ihop och höll hårt i riggen. Men det kunde ju varit bättre vinkel förstås… Dock bygger vågorna bra i nästan onshore och det var riktigt fett och cleant mellan vågorna som bröt långt ut. Grymt! =)

    Måste Gratulera dig Lars K du lyckas ALLTID va på rätt på rätt ställe vid tidpunkt!!!!

  • s

    Medlem
    24 maj, 2006 vid 10:08
    Lars_K wrote:
    Apel var fan inte rak onshore, ganska normal riktning med viss vinkel mot vågen på väg ut för bra ladd och ridbart på väg in om man bet ihop och höll hårt i riggen. Men det kunde ju varit bättre vinkel förstås… Dock bygger vågorna bra i nästan onshore och det var riktigt fett och cleant mellan vågorna som bröt långt ut. Grymt! =)

    Hahaha!!! Vad är “ganska normal rikting med viss vinkel mot vågen”???

    /Staffan

  • lars_k

    Medlem
    24 maj, 2006 vid 10:39

    Ganska normal = nästan onshore i Apel. Som det var nästan varje gång förra året! 😀
    Säg att vinden var 70-80 grader mot vågorna (rak onshore: 90 grader).

    Tror inte jag var på rätt ställe igår. Åsa var nog bättre iaf för vågridning och Dogge skulle jag nog allra helst åkt till om jag tvingats jobba hela eftermiddagen… Men jag klagar inte över en fet 4.0 dag efter denna sunkvåren. 🙂

  • hemmapularen

    Medlem
    24 maj, 2006 vid 11:02

    Jaja, vi som vet hur bra Dogge blir när det ÄR bra vet oxå hur sunkit det är när det är byigt och hundbajsluktande. 4,7 vid Nissans utlopp kan inte vara en 3:a Staffan – inte en chans…Höj nu kraven på detta stället…
    HAr du druckit en rejäl whiskey för att skydda dig från magsjukan…häll en i dräkten oxå så är den användbar nästa gång…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing DMI har ändrat prognosen!!!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.