Senaste nytt Forums Vågsurfing Död åt flygbolagen!/Reparation?

• Död åt flygbolagen!/Reparation?

Publicerad av gnarly-sven på 12 augusti, 2010 vid 09:34

Tjo.

Kom just hem från ett halvår i Byron Bay, där jag införskaffat en custom malibu i present till en bekant. I sann flygbolagsanda lovades jag att brädan skulle hanteras varsamt, och likaså, i sann flygbolagsanda upptäckte jag vid hemkomst – till föga förvåning – att jag belönats med tryckmärken i botten och ett par fina knäck i railsen. Hurra.

Följaktligen är reparation är alltså på tapeten. Kan eg göra det själv, men vill gärna ha det professionellt gjort, då brädan är helt oanvänd och i nyskick. Någon tipsade mig om Red Snapper i Malmö, samt deras reparatör som bor i Lund, men jag kan inte få tag på någon av dem. Så, någon som har pejl på var jag kan få det här fixat? Bor i Lund, förresten.

gnarly-sven svarade 14 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • svenne

Medlem
    12 augusti, 2010 vid 10:21

Du hittar Red snapper här: http://www.redsnapper.se

• gnarly-sven

Medlem
    12 augusti, 2010 vid 12:34

Jo, men de svarar icke när jag ringer 🙁

EDIT: Fick tag på dem till slut. Woohoo. Nu återstår bara gruvlig hämnd på flygbolagen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Död åt flygbolagen!/Reparation?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.