Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Död konf
-
Död konf
Publicerad av anonym-anvandare på 9 mars, 2005 vid 08:39Tjena
Det var ju fasen vad det är dött här på konfen.
Kan ingen dra igång en kul tråd – gärna om lite justa vågbrädor, en exotiskt trip eller något i den stilens svarade 19 år, 10 månader sedan 9 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
Vad är det din hindrar just dig från att göra det?
Och det är klart att det är lite mindre liv här i mellansässong.
-
Jag menade inte att dizza – är bara sugen på lite balla trådar.
Kommer själv inte på något bra ämne
-
det e ju deprimerande vinter väder ju. plus att jag har massa att göra. jag kan skriva en ny men då måste folk komma med bra svar.
-
jo, precis. man är ju lite försiktig där för annars får man bara höra att “det kan du söka på för det har minsann vi skrivit om massor av gånger” osv. osv.
-
Någon som har några scyssta bilder på läckra surf bönor??
Detta borde väl kunna dra igång en tråd??
-
aahhh – så goa bilder. Skulle kunna döda för värmen och den gröna färgen på havet.
Surfbönor – ja visst finns de – men frågan är hur många av dem som surfar egentligen – men vad gör det
Kolla in:
http://forum.surfermag.com/photopost/showgallery.php/cat/507/password//page/1 -
Svar till:
aahhh – så goa bilder. Skulle kunna döda för värmen och den gröna färgen på havet.
Surfbönor – ja visst finns de – men frågan är hur många av dem som surfar egentligen – men vad gör det
Kolla in:
http://forum.surfermag.com/photopost/showgallery.php/cat/507/password//page/1[/ QUOTE ]
Hum, ja det där är ju inga surfbabes utan vanliga bikinibabes.
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
I Richter i måndags var det ett reportage om en svensk tjej (Marika Borg) som fixade surf-/skate-/snowboardcamps enbart för tjejer, med Biarritz som bas. Hon menade att i Biarritz är det snart fler tjejer än killar som vågsurfar…se reportaget här
(17 minuter in på filmklippet “Richter 7/3”) -
Ja shit, det är dit man ska åka och ragga!
Dåligt hett med riktiga surfbabes!
Logga in för att svara.