• basse

Medlem
    9 mars, 2005 vid 12:52

På tal om Richter ….

Har Jesper Rönnbäck knaprat Östrogen på heltid den senaste tiden??

• safesurfer

Medlem
    9 mars, 2005 vid 13:03

http://www.dorotastaszewska.com/
    Men till alla singlar kan jag noga varna för att det lär vara rätt lång kö för att få en dejt.

• nordgren

Medlem
    9 mars, 2005 vid 13:14

Oj jävlar hon var söt.

• calle_b

Medlem
    9 mars, 2005 vid 18:53

Svar till:

aahhh – så goa bilder. Skulle kunna döda för värmen och den gröna färgen på havet.

Surfbönor – ja visst finns de – men frågan är hur många av dem som surfar egentligen – men vad gör det smile.gif

Kolla in:
    http://forum.surfermag.com/photopost/showgallery.php/cat/507/password//page/1

[/ QUOTE ]

Ärligt, det där är inte hälsosamt…… wink.gif (eller jo förresten)
    cool.gif grin.gif

• styret

Medlem
    9 mars, 2005 vid 20:38

på windgirls är det väl mest surfande tjejer som hänger och inga strandbrudar. Bland annat raporterar ju öwc´s egna Emma Johansson dit från El Yaque.

ja jävlar vilka lökar den snubben hade, tänkte på det jag med i måndags kväll.

• ola-h

Medlem
    10 mars, 2005 vid 11:08

OK, jag kan väl skriva något om svaret på frågan stubbie eller inte stubbie, då….men nej förresten, ni får läsa det i nästa nummer av WindsurfinEurope istället.

• s

Medlem
    11 mars, 2005 vid 08:44

Svar till:

På tal om Richter ….

Har Jesper Rönnbäck knaprat Östrogen på heltid den senaste tiden??

[/ QUOTE ]

Jag tänkte också på det då jag såg honom på TV. Ska han konvertera? wink.gif

/S..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.