Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Dollarn igen
-
Fast har man lite tur och säljaren skriver ett lågt värde på dollarn så kan man komma undan tullen även från USA.
-
Oregistrerad
Gäst7 mars, 2008 vid 18:59@MrPop 450211 wrote:
Kan inte steffo lägga upp en realtidsuppdatering på dollarkursen här på surfzone?
Lr ring till Forex och fråga efter ett nummer där man kan få veta kursen på dollarn.
-
Är det auktion? Nu när det har snackats så mycket om den hade det varit coolt att ha en. 3.50;- bjudet
-
Börjar bli lite väl höga bud. Tror jag måste dra mig ur så att man slipper äta nudlar resten av året. Satsar på att skriva ut några istället.
-
Är den sedeln äkta? Annars är det ju knappast lönt att skriva ut den…
-
Såhär ska den kanske se ut. Vad vet jag. Bra att du är på hugget Lars K så att man inte skriver ut i onödan. Sen behöver man ju en baksida också ifall någon skulle få för sig att vända.
-
Knatte
Gäst7 mars, 2008 vid 21:15Hade varit jäkligt kul att köpa en dollar, men nu när alla vet (tror?) att dollarn forsätter att sjunka så bör man nog avvakta en tag till 🙂
Men med lite tur, så kanske det dyker upp en ny dollartråd här, som bringar klarhet vad som verkligen händer med dollarn… -
woodleaflay;450376 wrote:Om man köper denna sjunkna dollar är det tull på den då?
Åååhh!!! Det finns faktiskt en sökfunktion! Ctrl+F heter den! :mad2:
Logga in för att svara.