Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dom på Gran Canaria har det gött!

• surferic

Medlem
    21 januari, 2005 vid 08:55

Mosca point looking good…

• rutgerhauer

Medlem
    21 januari, 2005 vid 10:33

Frippe rapporterar om helt sjuka förhållanden i Fuerte

• surfslusken

Medlem
    21 januari, 2005 vid 11:54

Men så e ju Frippe helt sjuk oxå!

• anonym-anvandare

Medlem
    21 januari, 2005 vid 14:27

ojojoj, där vill man va .. sanslöst nog så är detta underbart fulsköna ställe på väg att försvinna – södra delen av piren på den nya jättehamnen i Arrrrinaga kommer ha sitt fäste precis i udden som utgör själva pointen.

för härliga klipp därifrån kolla in gc hotspot videon. Viscovich, Dunken och Jensen har helt sjuka vågridningar där.

http://www.golfsaldos.com/fondos/albums/windsurf/20031124_02.sized.jpg

/johan

• frippe75

Medlem
    22 januari, 2005 vid 09:46

Sitter i Corralejo (Norra Fuerte) och analyserar forrgardagens surf… Hyrde brada pa mistral centret av en extremt grinig spanjor….

Det tog over 1 timme… Kan du vattenstarta.. Gippa… Du vet att det bara ar proff ute pa vattnet… Bradan ar DYR… du kommer att fa betala sjalv…. Jag hamtar dig INTE…. Hur mycket tror du att det blaser…

4-5 Beufort sager jag???

Nono… Ehh.. Vad vill du ha for brada….

80liters vag???

Nono…. 100 liter… (4-5 tubande vagor)

Ehh kan jag inte fa 80 liters vag..??

Nono 98 Liter Score samt 6.0 segel… Punkt slut…

Ok… Battre det an inget…. Som ni forstar var det tungjobbat bland vagorna!!!! J-vla spaniorer!”·%$$%/

Jaja man ska inte klaga… Shorty pa och sol 22 grader i luften….

Vi syns pa Toro nasta vecka… Fast pa stranden med kamera i handen!

• surfslusken

Medlem
    22 januari, 2005 vid 16:49

Du e såå sluth Frippe! Varför hyrde du hos stollen vid Waikiki???? Även om han hade försett dej med mindre prylar går de ju inte o köra där. Iof kan du ju segla bort till Rocky Point, men då skulle det förmodligen slutat mkt illa för både dej och prylarna. Hade inte gubben Ben nåra grejer lediga eller var du för slö för att släpa bort den breda konsult rumpan me tillhörande buk ända dit??

• appof

Medlem
    22 januari, 2005 vid 17:46

Han yrade nåt om rockypoint och masthögt på mitt telesvar…

• frippe75

Medlem
    25 januari, 2005 vid 12:22

Jajajajaja… Ben har blivit krögare och börjat laga mat på flagbeach… det kanske inte går så bra med surfen….

Hur som helst var det på rocky point som saker gick av…

Jag fotade lite dagen efter … tyvär med min semester kamera.. sony med 3ggr zoom… så jag photoshopade lite och digitalzoomade… man ser iallafall vågorna 🙂

• jesse

Medlem
    25 januari, 2005 vid 17:20

Lever den snubben än!?
    Var i Corralejo förra året och hyrde från samma snubbe på mistralcentret. Extremt dryg!!! Jag fick inte ens flytta stropparna utan att behöva tjata flera gånger. När han till slut gick med på det fick jag låna en helt värdelös rostig stjärnmejsel som nötte ner stroppskruvarna. Jag påpekade detta för idioten och han erkände gladeligen att han hade bättre skruvmejslar, men de lånade han inte ut!!! Någon sa att han inte gillar att hyra ut prylar till utlänningar! Hallå! Vackert hus ingen hemma!!
    Ge honom en pungspark från mej om du får tillfälle! cool.gif

/ JESSE

• anonym-anvandare

Medlem
    25 januari, 2005 vid 22:33

aset Ben Thomas klår ändå alla. värsta människan jag träffat i hela mitt liv. lurar inte bara turister utan även egna anställda…

sett stället från insidan…//alex

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dom på Gran Canaria har det gött!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.