Senaste nytt Forums Övriga Stulet & Kvarglömt Dom snodde min vagn, knappt inkörd!

• wilper

Medlem
    27 maj, 2004 vid 08:09

Jasså! Ni har sett min vagn!! Grymt! Jag blev helt nevös i kroppen när jag läste att min tråd var överst.

Nu är det ju så att jag kollar inte konfen varenda dag, så lugna dig, anonym. Men visst kan vi fixa hittelön. Kontakta mig på deeview@hotmail.com så kan vi komma överens.

Hadde de målat om den? Fasen, jag som la så mycket tid på att hitta just den röda färgen som jag har på scootern.

• ubbis

Medlem
    27 maj, 2004 vid 16:41

du får väll spreja ner din moped till en regnbåge med

hehe bara skoja smile.gif hoppas du får tebax den

• syke

Medlem
    8 juli, 2004 vid 06:18

Har ni fått någon lycka med vagnen, eller är den borta fortfarande?

• sinclair

Medlem
    8 juli, 2004 vid 15:04

Flytta ner från murmanska så tinar dina hjärnceller gosse!

• syke

Medlem
    9 juli, 2004 vid 07:19

?

• wilper

Medlem
    21 juli, 2004 vid 19:16

Svar till:

Har ni fått någon lycka med vagnen, eller är den borta fortfarande?

[/ QUOTE ]

Tjena! Helsningar fron naxos, finfin surf i snart tva veckor i lagunen, plattvatten innanfor och vagit utanfor revet. De stora grabbarna de sticker utanfor hela tiden, medans man sjelv haller sig innanfor och ovar in vattenstarter och slag.

Nej, tyverr so har ingen hort av sig om vagnen, so den verkar vara borta med vinden, hehehe

Spelar kanske ingen storre roll lengre, nu har man ju kopt sig en liten buss, men det vore endo kul om nogon som har sett det horde av sig.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Stulet & Kvarglömt Dom snodde min vagn, knappt inkörd!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.