Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Domsand Vättern i östliga vindar

• Domsand Vättern i östliga vindar

Publicerad av bohn2fly på 1 maj, 2004 vid 08:36

Badet man in Domsand oder Baskarp am Vättersee, kann man den feinen Sandstrand mit den Playas südlicher Länder vergleichen.

domsand.jpg

bohn2fly svarade 20 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • walle

Medlem
    1 maj, 2004 vid 08:42

Vad hjälper det när det inte BLÅSER… mad.gif

Nä nu får det va slut på vindtorkan tycker jag!
    Det ser ut som om det kommer in varmare väder och vind i veckan!!!
    Om det blåser funderar jag på att ta ledigt någon dag i veckan, Ons eller Tors, och i så fall dra ner till Öland för en dag… nån som hänger på?

• bohn2fly

Medlem
    5 maj, 2004 vid 21:10

Om ni ska Kita på lördag eller söndag så kan jag varmt rekomendera 80-talets windsurfmecka: Domsand.

Drygt 1 mil norr om Jönköping.

Vägbeskrivning
    Kör väg 40 mot Jönköpings flygplats och sväng av på väg 195 mot Hjo. Efter 13 km finns det en avtagsväg åt höger som är märkt ”Fiskebäcks kapell”. Sväng av där och kör ca 500 m så är du framme.

/peter

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Domsand Vättern i östliga vindar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.