Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Donkey dick liquidforce

• jakobb

Medlem
    27 november, 2010 vid 19:02

det är ju klart att det måste pimpas lite… “det finns ett märke som har en dick som man kan dra åt sidan, men jag tänker inte berätta vem det är hehehehehe”

• acemattias

Medlem
    27 november, 2010 vid 21:24
    sourra;640741 wrote:
    Kan det bli mycket enklare än så här?

STOR pekk!!

• sourra

Medlem
    27 november, 2010 vid 21:34

Det är så den ska funka om man byter ut standardloopen till en större

• nordstedt

Medlem
    29 november, 2010 vid 16:23

Jag skulle behöva komplettera min LF donkey dick med en bom efter att jag glömde den i getskär. Är det hemmameck som gäller eller vad funkar bäst?

• pjoter

Medlem
    29 november, 2010 vid 19:46

har du en bra donkeydick att utgå från ska det inte vara några problem att mecka ihop en bom.
    Weledas moppskaft är kända för att vara riktigt bra som stomme, sen är det bara att fylla på med gaffatejp, hampasnöre och en bit vattenslang. Tror det finns rätt bra beskrivningar på kiteforum.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Donkey dick liquidforce

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.