Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Dopad 9-åring!

• regfellow

Medlem
    23 augusti, 2010 vid 09:21

Killen är ju lurad… bättre och satsa på fotboll, golf eller tennis och tjäna storkova och sedan kita resten av livet! =]

• ollep

Medlem
    23 augusti, 2010 vid 10:12

Haha!

Vad kan man säga, vilken kille! Helt sinnes.

• sourra

Medlem
    23 augusti, 2010 vid 13:36

Ska man behöva bli frånåkt av folk som är födda på 00-talet också? Ungjävel. Använde han bootsbrädan nåt eller var det bara intervjurekvisita?

• dadil

Medlem
    23 augusti, 2010 vid 22:08

jag fick inte testa vattenskidor förrän jag hade fyllt 10… vafaan!?

annars är det rätt kul det där att folk har med ett par bindningar i intervjudelarna…

• jenselias

Medlem
    24 augusti, 2010 vid 06:23

”Mitt mål är att bli världsmästare när jag är 12 år.” Vad händer sen då? En liten Mozart som föräldrarna tar kol på direkt, bara för att han har talang. Stackars grabb.

• jay

Medlem
    24 augusti, 2010 vid 06:49
    jenselias;627516 wrote:
    ”Mitt mål är att bli världsmästare när jag är 12 år.” Vad händer sen då? En liten Mozart som föräldrarna tar kol på direkt, bara för att han har talang. Stackars grabb.

Du har missat att killen heter Bridge i efternamn va? 😉

[ame=”http://www.google.se/search?q=Steph+Bridge&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:sv-SE:official&client=firefox-a”]Steph Bridge – Sök pÃ¥ Google[/ame]

• jenselias

Medlem
    24 augusti, 2010 vid 07:17
    Jay;627519 wrote:
    Du har missat att killen heter Bridge i efternamn va? 😉

Steph Bridge – Sök pÃ¥ Google

Sorry! Jag stoppar foten i munnen som det heter på engelska. Hoppas att jag har väldigt fel i mitt tidigare inlägg. Och åkningen är imponerande, inget snack om det.

/Jens

• mjersen

Medlem
    24 augusti, 2010 vid 13:14

knästedt när han e 12..

• perl

Medlem
    24 augusti, 2010 vid 20:27
    jenselias;627532 wrote:
    Sorry! Jag stoppar foten i munnen som det heter på engelska. Hoppas att jag har väldigt fel i mitt tidigare inlägg. Och åkningen är imponerande, inget snack om det.

/Jens

Ahaa kommer säkert bli meterolog

[ame=”http://www.myvideo.de/watch/2183721/Wetterfee_Steph_Bridge”]Wetterfee Steph Bridge Video – Gard_Kitesurf_World_Cup – MyVideo[/ame]

/Per

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA