-
Down Under!
En annan flyttar ner till Queensland, Townsville i Augusti…nån som vet nått om trakten? Ska man ta med sig grejerna?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Down Under!
En annan flyttar ner till Queensland, Townsville i Augusti…nån som vet nått om trakten? Ska man ta med sig grejerna?
Hall du. Jag har bott i Surfers Paradise som ocksa ligger i Queensland i ett halv ar nu. Jag fick hora att ostkusten skulle suga har sa jag skett i o ta med grejerna..Skitsnack! Blaser nastan varje dag. Fett med bris varje eftermiddag. Ta med grejerna definitivt!
han kommer hem om några veckor, då ska vi välkomna honom med en rejäl svensk fylla
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Down Under!
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.