Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing downhill bräda

• downhill bräda

Publicerad av pico på 5 oktober, 2005 vid 08:58

någon som vet vart man kan få tag i en downhill bräda som man kan ha å köra kiten på land med?

/Pico

davids svarade 19 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • davids

Medlem
    5 oktober, 2005 vid 09:03

jag har en du kan få köp min för 1000 kr

• pico

Medlem
    5 oktober, 2005 vid 09:09

ok, det e inte till mig utan det var en i klassen som undrade men ska snacka med honom. Hur blir det till vinter, Cham eller? Köpte förövrigt draken men det har inte blivit tillfälle att pröva skiten

• davids

Medlem
    5 oktober, 2005 vid 09:11

haha nice… nä blir nog bara cham 4-5 veckor i mars-april. Skulle inte du börja jobba på Royal? Har inte sett dig där än… Jaja snacka med klasskamraten så kan jag ju ta med den upp nästa gång jag kommer till Halmstad

• pico

Medlem
    5 oktober, 2005 vid 09:14

lördag blir det jobb på royal. flyttade ner i lördags det e därför jag inte knegat innan.

• davids

Medlem
    5 oktober, 2005 vid 10:43

OK just denna helgen jobbar inte jag, ska på roadtrip till ”nuevo e stockholmo” och eastpassage och förstöra allt. Men nästa helg är jag på plats igen! ses då

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing downhill bräda

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.