Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Dra till Egypten och kita lite?
-
Dra till Egypten och kita lite?
Publicerad av anonym-anvandare på 21 november, 2002 vid 12:55E det ngn som e på att dra till Egypten i två eller fler veckor för att kita lite så hör av er!
/Christian (cgronwall@scubadiving.com)
anonym-anvandare svarade 22 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 26 Svar -
26 Svar
-
jag med.
vet bara inte om egypt, eller fuertevent. eller domrep. -
nån som har lust att hänga med 12.12. för en veckan till fuerteventura? 1600kr.
-
Vi är 3st som drar 10/12 1v hittade flyg för 1300. Fritidsresor har för 1495 nu. Vi skall bo i Safaga ett par mil söder om Hurghada. Där är vinden starkare samt mycket billigare att bo. Det finns kitecenter på båda ställena. Boende på Safaga kostar ca 22 euro per natt inkl frukost och middag. Hurghada http://www.colonawatersports.com Safaga http://www.tornadosurf.com Vi har tänkt surfa på båda ställena taxi är riktigt billigt typ 20 kr milen
Hade vart kul om fler kom ner -
Låter bra. Var drar ni ifrån? Hur har ni bokat rum? Tar ni med egna prylar?
/c.
-
Vi flyger från sturup-Hurghada (vingresor) sedan tar vi taxi ca 4 mil (kostar 100:-) till Safaga. Vi bor på ett Holliday inn hotel som ligger vid stranden (4 stjärnigt). En tjej vid namn Sara (tävlade i ljunghusen) bor och driver kitecentret där, fixade rum till oss. Kontakta henne på perlerup@hotmail.com så fixar hon boende.
-
Har hittat flyg från Sturup den 10 för 1600. Skall maila o kolla hotell. Hur gör ni med brädor etc, hyr ni?
/C.
-
Tja! jag vill me följa med! var det med fritidsresor du hittade för 1600? jag är också sugen på att hänga på! jag har ju så jävla tradit här hemma! ha det bra // Johan
-
Johan! Har du messenger? Maila e-post adress så kan vi se ifall vi kan få ihop ngt.
/c.
-
Faaan. Jag har inte messenger på denna datorn. Alla fall, har mailat till kitecentrat och väntar på svar. Passar det den 10 eller skall vidra tidigare?
Skall man ta med egna prylar? Skall maila o kolla vad de har för prylar på centrat.
/C.
-
Faaan. Jag har inte messenger på denna datorn. Alla fall, har mailat till kitecentrat och väntar på svar. Passar det den 10 eller skall vidra tidigare?
Skall man ta med egna prylar? Skall maila o kolla vad de har för prylar på centrat.
/C.
Logga in för att svara.