Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Dra till Egypten och kita lite?

• kitelife

Medlem
    21 november, 2002 vid 16:20

Vi drar i mitten på januari grin.gif

• sirgomez

Medlem
    21 november, 2002 vid 17:00

jag med.
    vet bara inte om egypt, eller fuertevent. eller domrep.

• mav

Medlem
    21 november, 2002 vid 17:16

vi drar v. 8 och 9. till hurgada

Mav

• anonym-anvandare

Medlem
    21 november, 2002 vid 18:40

E klart på! Vem kan man kontakta?
    Eller maila mig på cgronwall@hotmail.com

/C.

• sirgomez

Medlem
    21 november, 2002 vid 18:45

nån som har lust att hänga med 12.12. för en veckan till fuerteventura? 1600kr.

• huber

Medlem
    21 november, 2002 vid 19:12

Vi är 3st som drar 10/12 1v hittade flyg för 1300. Fritidsresor har för 1495 nu. Vi skall bo i Safaga ett par mil söder om Hurghada. Där är vinden starkare samt mycket billigare att bo. Det finns kitecenter på båda ställena. Boende på Safaga kostar ca 22 euro per natt inkl frukost och middag. Hurghada http://www.colonawatersports.com Safaga http://www.tornadosurf.com Vi har tänkt surfa på båda ställena taxi är riktigt billigt typ 20 kr milen
    Hade vart kul om fler kom ner

• anonym-anvandare

Medlem
    21 november, 2002 vid 19:22

Låter bra. Var drar ni ifrån? Hur har ni bokat rum? Tar ni med egna prylar?

/c.

• sirgomez

Medlem
    21 november, 2002 vid 19:22

hur flyger ni? bolag/flygplatser?

• huber

Medlem
    21 november, 2002 vid 20:38

Vi flyger från sturup-Hurghada (vingresor) sedan tar vi taxi ca 4 mil (kostar 100:-) till Safaga. Vi bor på ett Holliday inn hotel som ligger vid stranden (4 stjärnigt). En tjej vid namn Sara (tävlade i ljunghusen) bor och driver kitecentret där, fixade rum till oss. Kontakta henne på perlerup@hotmail.com så fixar hon boende.

• anonym-anvandare

Medlem
    22 november, 2002 vid 12:09

Har hittat flyg från Sturup den 10 för 1600. Skall maila o kolla hotell. Hur gör ni med brädor etc, hyr ni?

/C.

• zoolander

Medlem
    22 november, 2002 vid 12:15

Tja! jag vill me följa med! var det med fritidsresor du hittade för 1600? jag är också sugen på att hänga på! jag har ju så jävla tradit här hemma! ha det bra // Johan

• anonym-anvandare

Medlem
    22 november, 2002 vid 12:21

Johan! Har du messenger? Maila e-post adress så kan vi se ifall vi kan få ihop ngt.

/c.

• sirgomez

Medlem
    22 november, 2002 vid 12:24

jag är också med!
    har messengermail: sirgomez@spray.se
    eller icq:-se min profil

• anonym-anvandare

Medlem
    22 november, 2002 vid 12:26

Faaan. Jag har inte messenger på denna datorn. Alla fall, har mailat till kitecentrat och väntar på svar. Passar det den 10 eller skall vidra tidigare?

Skall man ta med egna prylar? Skall maila o kolla vad de har för prylar på centrat.

/C.

• anonym-anvandare

Medlem
    22 november, 2002 vid 12:26

Faaan. Jag har inte messenger på denna datorn. Alla fall, har mailat till kitecentrat och väntar på svar. Passar det den 10 eller skall vidra tidigare?

Skall man ta med egna prylar? Skall maila o kolla vad de har för prylar på centrat.

/C.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Dra till Egypten och kita lite?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.