Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Draget eller Olofsbo, SO 8-12 m/s, någon som är på?

• Draget eller Olofsbo, SO 8-12 m/s, någon som är på?

Publicerad av above_the_law på 14 december, 2008 vid 08:33

Drar neråt från Billdal om ca 30 min, men har inte bestämt mig för spot ännu… Alltid trevligt med sällskap, så är det någon som tänkt samma tanke?
    Nicco

sourra svarade 15 år, 11 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • mat

Medlem
    14 december, 2008 vid 08:56

Jag o Arild drar vid 11.00 till Olofsbo eller en annan spot nära Varberg.
    ring om du vill.

• wakenils

Medlem
    14 december, 2008 vid 09:16

jag o nordstedt drar mot draget eller torkel strax

• smaskens

Medlem
    14 december, 2008 vid 10:55

Jag drar ner mot Draget nu.

• wakenils

Medlem
    14 december, 2008 vid 13:51

najs det var idag! sourra din fryslort hoppas du fick mycket gjort under förmiddan =P

• trumpeten

Medlem
    14 december, 2008 vid 15:22

Var det kallt?
    Vilka var det som tog sig ut?
    Jag har fått eta-mycket gjort idag så jag är nöjd hitills.

• wakenils

Medlem
    14 december, 2008 vid 15:33

@Trumpeten 521012 wrote:

Var det kallt?
    Vilka var det som tog sig ut?
    Jag har fått eta-mycket gjort idag så jag är nöjd hitills.

Vi hade shorts på oss!
    Jag o nordstedt bombade i draget nån timme innan guy o nån mer dök upp
    Men du har inte surfat, jag har inte fått nåt skolarbete gjort än men är nöjd hittills =)

• trumpeten

Medlem
    14 december, 2008 vid 15:52

Men jag är pluggis, du gör ju aldrig nå skola
    Du har det så soft, det enda du har å göra är ju att skriva lite saga, hur svårt är det? Nej nångång i framtiden när du ska lära dig om Newtons lagar då kommer inte du heller vara å surfa före proven

/megaloop2wrapped

• trumpeten

Medlem
    14 december, 2008 vid 15:53

schaisse vad jag hade velat vart med idag, sjukt drygt att du säger att det var grymt surf today

• smaskens

Medlem
    14 december, 2008 vid 17:15

Det var fett idag. Ruskigt lågvatten men fint.
    Mysigt att åka ner och hem med våtrdräkten på.
    Lite äckligt med all hundlort på riggytan. Dragetsociteten tycker inte det är så viktigt att plocka upp efter sig.

Erik

• nordstedt

Medlem
    14 december, 2008 vid 17:16

Du hade älskat det! Fast det är ganska segt att plugga nu när man bara vill ligga stilla och känna hur trött kroppen är för att det var så najs idag 😉

• above_the_law

Medlem
    14 december, 2008 vid 18:25

Jasså, såg riktigt blekt ut när jag var vid Draget vid 10-tiden… Blev tydligen bättre lite senare då. Good for you:-)!
    Drog till Olofsbo istället, men knappast till någon större nytta. Fullt upp att ta höjd med twintippen, men soligt i alla fall;-). Kom i o f s en del vind runt 14-tiden och t o m lite dyningar som man kunde komma med på vågbrädan och 12:an. Gav i alla fall lite mersmak på att köra mer helt ostroppat:-).

Någon som ska ut imorgon fm?

• sourra

Medlem
    14 december, 2008 vid 21:44

@WakeNils 521009 wrote:

najs det var idag! sourra din fryslort hoppas du fick mycket gjort under förmiddan =P

Hehe, ja det var säkert asfett, det är det alltid i Onsalafjorden. Jag fick klart med en del julklappar och lite annat fix så jag är nöjd. Om två veckor surfar jag i hårfönsvind och då gör det inte så mycket att jag missade denna fantastiska dag =)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Draget eller Olofsbo, SO 8-12 m/s, någon som är på?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.