Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Draget eller Torkel måndag?
-
Draget eller Torkel måndag?
Publicerad av Oregistrerad på 19 november, 2006 vid 20:40Nån som är på runt lunch?
/Jallajohnjrambo svarade 18 år sedan 7 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Jag ska göra ett försök med Askim idag igen. Nån gång ska det väl f-n funka där. Det är ju på sydvind som man haft episka (hrm, nåja) dagar där.
-
sydsydost nu. har ett svagt minne av mig å ian i askim förra året på sso. de årets sämsta da va spikad. kör torkel nu för faern. ja å kelso drar vid 12 tide. kommer leverera..
-
Japp, Askim suger hårt på SSO
Ser visserligen ut att vrida upp mot syd, 178° i Göteborg nu, lite till och jag drar ner till Askim…… (hinner inte med torkel idag).
//Glenn
-
Draget (yttre) blev det!
Jag o Daniel på plats 4.2 bra tryck och till och med några vågridningsbara sets! En och annan hopp och vad vill man mer? Fortfarande segling utan handskar.
Klart underskattad ställe på S/SO funkar skit bra!
Bifogar några bilder, inte nån jätte action men mer tänkt som inspiration till alla er som trodde att säsongen var slut 😉 -
Jalla, ställer ni bilen vid ställverket och går eller startar ni vid Draget och kör ut ? Ser ut som sandstranden dit man måste bära grejorna… ?
-
Hej Marty, länge sen!
Nej då! åk förbi Gottskär mot draget och sväng vänster vid elverket och sedan in på vägen som heter bommen och åk tills vägen tar slut! Perfekt at rigga och gå i. Lätt att gå i vid sandstranden. Gott om trevliga “överklassdamer” som undrar vad vi håller på med och gärna hjälpar till att dra igen dragkedjan på torrdräkten 😉
Kanske skulle flirta i sig och parkera bräda för vindar från SSO!Ses!
-
Oregistrerad
Gäst23 november, 2006 vid 07:49Kanon, tack Jalla. Ja, länge sedan sist… Varit för mycket på jobbet och hemma men kanske till helgen om det blir nåt drag…
-
Fan va trevligt Jan, har oxå varit på detta lilla spot..bidrar oxå med en bild:grin:
hoppas på fläskigt surf till helgen!
Logga in för att svara.