Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing draget i dag (måndag 10/04)

• pear

Medlem
    4 oktober, 2010 vid 13:20

Jag hänger gärna på om du ska dit. Bor på Lindholmen! Hör av dig om det blir av 🙂
    0768248125

• schweinsteiger

Medlem
    4 oktober, 2010 vid 13:26

det blir nog av men jag jobbar i Lindome idag så jag åker inte in till stan först. Räknar med att komma dit någon gång vid 5.

• periskop

Medlem
    4 oktober, 2010 vid 13:55

bor man på Lindholmen bör man ju åka till en spot som har bättre vind än Draget, men som bara är
    typ 6 km bort, d.v.s Arendal (Volvo) vi körde där 4 kitare i förrgår, okey vind i SO. Fin startbana, men inte gjort för nybörjare dock!
    Jag drar nog dit nu!
    Kent
    0734 30 60 12

• ag

Medlem
    4 oktober, 2010 vid 14:17

jag sticker också till arendal i em.

• alohasurfer

Medlem
    4 oktober, 2010 vid 15:45

Nån som ska till Arendal eller Draget i morgon tisdag? Har aldrig kört i Arendal. Jag ligger på avancerad nivå får man nog säga. Är det bara djupt vatten och choppigt där eller?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing draget i dag (måndag 10/04)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.