Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Draget tidigt imorgon.
-
Draget tidigt imorgon.
Publicerad av henkeman70 på 15 juni, 2007 vid 12:20Någon mer än jag som är sugen på att komma ut tidigt imorgon. På plats runt 0830 – hur låter det?
DMI utlovar bra vindförhållanden. SMHI snackar om regn. Sötvatten är ju bara bra att skölja kiten med så det känns ju rätt. :laugh:
henkeman70 svarade 17 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
@henkeman70 390521 wrote:
Någon mer än jag som är sugen på att komma ut tidigt imorgon. På plats runt 0830 – hur låter det?
DMI utlovar bra vindförhållanden. SMHI snackar om regn. Sötvatten är ju bara bra att skölja kiten med så det känns ju rätt. :laugh:
Jag kommer att vara där någon gång omkring då…..bara så du vet att du inte kommer vara ensam
-
@toby 390563 wrote:
Jag kommer att vara där någon gång omkring då…..bara så du vet att du inte kommer vara ensam
Gott mos Toby. Ses där. Ge mig en flex på 30 min bara. Det finns alltid en risk att man försover sig lite på en lördag.
-
@henkeman70 390625 wrote:
Gott mos Toby. Ses där. Ge mig en flex på 30 min bara. Det finns alltid en risk att man försover sig lite på en lördag.
Om jag känner dig rätt, kan det bli att försova sig hela dan:wink:
-
Jag kom i tid Virre!
Det vart ju dock en bomkörning…*suck*
-
Bomkörning och bomkörning, var tacksam att Du har nära till havet!
När går nästa kite-resa?
/Walter Frankfurt
-
Tjenare Walter!
Har du kommit på plats nere i Wurst-city? Vad gillar du stan? Har du mumsat i dig din första currywurst mit pommes ännu? :laugh:
Funderar på någon kanarie-ö 2:a och 3:e veckan i Aug. En tvåveckors borde garantera surf. Fick ju noll(!) timmar på vattnet i Grekland senast…
Logga in för att svara.