Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Draksurfaren?

• bert

Medlem
    15 juli, 2004 vid 20:36

Han var i rågelund idag

• draksurfarn

Medlem
    15 juli, 2004 vid 22:35

Tack för att du frågar Hengo, jag åkte hem nån vecka efter dig tillsammans med Larssa. Sendess har jag hållit mig till Rågelund kiteparkcenter. Har köpt mig en darkrider nu med så att mina stackars revben inte ska spricka fler ggr.

• Anonym

Gäst
    15 juli, 2004 vid 22:40

Mitt revben sprack ändå. På två ställen. (Trots att darkridern var flong ny)

• draksurfarn

Medlem
    15 juli, 2004 vid 22:41

Asså du har äntligen reggat dig, tycker att hp-mannen vore mer passande. wink.gif

• andi_j

Medlem
    16 juli, 2004 vid 06:07

Svar till:

Har köpt mig en darkrider nu med så att mina stackars revben inte ska spricka fler ggr.

[/ QUOTE ]

Du måste skaffa större mage som håller emot ju grin.gif

• bert

Medlem
    16 juli, 2004 vid 06:36

Chritian ska du ner idag slutar nog jobbet brutalt tidigt ring när du vaknar

• andi_j

Medlem
    16 juli, 2004 vid 07:06

Svar till:

Chritian ska du ner idag slutar nog jobbet brutalt tidigt ring när du vaknar

[/ QUOTE ]
    ge dig nu!!!! glöm inte att du ska ha gille ikväll!! grin.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Draksurfaren?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.