Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Dre in LA this weekend
-
Ta bort ett W och ett S så tror jag att jag vet vem ni snackar om.
-
@kvabbso 565505 wrote:
hur får man AnDREw Phillips till Dre :confused2:
HAha bra stava ut det . . . som jag sa vi hallännningar e inte så snabba :tongue: no more dope for mee . . .
LoU WainMan kanske . . . för er som är sarkastiska eller inte heller så snabba . . .
Och JA dom små domunikanerna kör jävligt hårt ! sicka sikka kiteloopar dom höll på med för ett tag sen, full patte rakt upp på stranden
-
Ja jo ok Dre kanske inte är den bästa längre men han gjorde bra ifrån sig 2003.
citat från hemsidan.
”
2nd overall kiteboard pro world tour (PKRA) ’03
1st place freestyle PKRA Dominican Republic ’03
1st place best trick PKRA Dominican Republic ’03
1st place best trick PKRA Venezuela ’03
1st place Islamorada Florida keys ’03
1st place king of the bay San Fransisco ’03
2nd place Velocity games Texas ’03
1st place SXM challenge St.martin ’02
”Pan, jag kände en Pan som bodde i en husbil efter att ha blivit kvar på Cabarete lite för länge en gång är de du?
/John
-
Tävlingar är inte allt… Sen har jag för mig att han tog hem SSS i år och det är en tävling som heter duga.
-
@waimeadude 565797 wrote:
Ja jo ok Dre kanske inte är den bästa längre men han gjorde bra ifrån sig 2003.
citat från hemsidan.
”
2nd overall kiteboard pro world tour (PKRA) ’03
1st place freestyle PKRA Dominican Republic ’03
1st place best trick PKRA Dominican Republic ’03
1st place best trick PKRA Venezuela ’03
1st place Islamorada Florida keys ’03
1st place king of the bay San Fransisco ’03
2nd place Velocity games Texas ’03
1st place SXM challenge St.martin ’02
One year of fame . . . mycket duktig (eller tillräckligt tokig) men knappast någon legend?Lyssna inte på mig, men här e några ord från några andra legender :cool2:
Robby naish:
”he woul show up with his little kite and board, he went out did one trick and disapeard and you woul never se him again. . . But we all knew who the king was! ”Lou:
”at the end of the day did you really learn anything or did you just perform a cirkus act?”Anonym fransman:
”i saw high, i saw lou, i come to maui . . .”[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=KpBUQjb8cAQ&feature=related”]YouTube – Lou Wainman[/ame]
Pan, jag kände en Pan som bodde i en husbil efter att ha blivit kvar på Cabarete lite för länge en gång är de du?
Hehe kunde blivit så om jag hade stannat lite längre i cab… men jag tror inte det minnet är lite suddigt efter den resan :crazy: har dock bott rätt mycket i just husbil (eller blå folkabuss) . . . var det här eller där?
Logga in för att svara.