Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Du vet att du seglar för mycket på Haga om…..
-
Du vet att du seglar för mycket på Haga om…..
johanc svarade 20 år, 1 månad sedan 11 Medlemmar · 31 Svar
-
Och här sitter jag och kan inte komma ifrån på jobbet förrän kl 20,00. (helvetet)
Funderar om vi skall märka upp parkeringen.
Typ Jokers, Carbon-Kenta, S-77.
Gipp Johan, m.m
Kenneth -
Hmm jag förstår inte det där med att parkera på kortsidan. Långsidan e ju bättre.
Tacka vet jag parkeringen på erstan: 2m från vattnet (sen att erstan suger för jämnan e en helt annan sak..). -
Kenneth,
När ni märker parkeringen så kan ni väl boka upp en TS-plats med vår rosa dunk:-)
-
Svar till:
Kenneth,
När ni märker parkeringen så kan ni väl boka upp en TS-plats med vår rosa dunk:-)
[/ QUOTE ]
Trodde att ni visste att ni är dom enda som har en plats bokad för all tid och evighet.(en rosa dunk)
Kenneth -
misstänkte det, men skönt att få det verifierat. Då kan jag lugnt somna om på kontoret och vänta på hemgång…
-
långsidan suger. inga fasta linjer, rena vilda västern.
tyska som vi är så vill vi ha ordnung och ställer oss vid räcket.
och så slipper man alla djävla träd. -
Hmmm märklig ö det där…. Åkte till Ålebäck…. Var betydligt mer än stropphögt men lögn i h-e att plana med 5.8…. Några meter på vägen in i nerförsbacke på sin höjd… SÅ, tillbaka till alma mater där man ven omkring med bra tryck i 4.7 bland choppet…..
JohanC
Fotnot: Det är, fågelvägen, cirka 12 km mellan ålebäck och haga!!
-
Svar till:
Som om det där räcket ska va känt för att va rakt då…?
[/ QUOTE ]
HM
Vad menar du med att staketet inte är rakt -
det är ju bara för att ni stockholmare med skankiga bussar inte kan backa som folk. nästa gång tu komme ner får markus och jag ha backningskurs, dragkroken ska max vara en centimeter ifrån räcket men fortfarande ha fri luft.
men jus det, din buss går ju itne att öppna då…
-
Svar till:
det är ju bara för att ni stockholmare med skankiga bussar inte kan backa som folk. nästa gång tu komme ner får markus och jag ha backningskurs, dragkroken ska max vara en centimeter ifrån räcket men fortfarande ha fri luft.
men jus det, din buss går ju itne att öppna då…[/ QUOTE ]
Kallar du mig Stockholmare. Kalla mig vad som helst men inte det. Detta var den största förolämpning jag fått i modern tid.
-
jag svarade på grabben-grabben ovanför. du vet kondomkillen, han med den vita skitiga bussen.
dej skulle jag aldrig kalla stockholmare kenneth, din kamaitiska ä ett omdömme fö oss alla.
-
Amen styeet…mena du ente “fööedöme” elle???
😉
JohanC
-
Dragkroken ska vara emot! så är det!
Kenta, sänk ner räcket lite så jag kan parka emot. Räcket är för högt som det är nu, man kan ju fan inte öppna dörrarna!
Makkan e väl oxå en känd staketbackare?
Bara du som e rädd om dragkroken på finvolvon! -
mackan backa som en gud.
fööedöme ska det såklat vaa
fan vad gytt, jagf ska hädanefte allti skiva på kamaitiskakenneth säj ä.
Logga in för att svara.