• anonym-anvandare

Member
    18 januari, 2000 at 10:18

gör och gör, det kan ju knappast kallas sätta en table + 2ggr framåt. Brutalare krasch får man ju leta efter…enligt samma modell vill jag gärna påpeka att jag i så fall kan “göra” både dubbla framåt och pushloops – men med ungefär samma slutresultat…

• dr-masse

Member
    18 januari, 2000 at 15:26

En version som “i teorin” (som det så fint heter) inte borde vara omöjlig, så länge någon annan än jag provar, är en Push-Framåt. En ganska najs version av Bakåt-framåt, eller vad tror ni? Att döma av de rejält höga pushloopar jag såg i Guincho i somras så finns det tid till diverse roligheter på nervägen. Dessutom har väl push-loopen fördelen att man kommer ut i ett mer “framåtvänligt” läge än efter en bakåtloop?

Snacka om att man kan försöka verka insatt i något som man själv inte är i närheten av… 😉

Loopa på!

• pa-drift

Member
    19 januari, 2000 at 08:59

DU sänder ut ett s.o.s till dig….
    Hur får man kontakt med dig….finnes email osv, för dubbelloop snack??

• anonym-anvandare

Member
    28 augusti, 2001 at 06:39

http://www.stehsegelrevue.com finns det en schysst dubbelloop

• oscar

Member
    28 augusti, 2001 at 07:51

Enligt http://www.north-windsurf.com så har Teritahau satt trippel redan och är, ska, åka till Marocco för att få detta på bild.

• challgren

Member
    28 augusti, 2001 at 08:19

Om jag inte minns fel så snackade Bringdal om att göra en clew-first bakåt för att sedan gå in i en framåt. När han blev pressad på om han verkligen satte den så sa han att han i varje fall visste hur han skulle göra i teorin…ungefär som oss andra…fast lite lägre ribba på tricken…

/Christian

Page 2 of 2

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

You must be logged in to create new discussions.