-
Dubbel-loop
Undrar bara om det finns någon svensk som har satt någon dubbel,vet att anders bringdal har pratat om det men jag har aldrig sett det på nå’n film eller foto.
Anders K
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Dubbel-loop
Undrar bara om det finns någon svensk som har satt någon dubbel,vet att anders bringdal har pratat om det men jag har aldrig sett det på nå’n film eller foto.
Anders K
Cutre-Jonas på Gran Canaria har sagt till mig att han sätter dem, men så har han mer titanskruvar än skelett i ena benet också..
/Fredrik
på 070-394 10 45…han bor i Uppsala och känner till alla ställen
/Per
Martin Lundgren sätter dom.
Vinnaren av amatörklassen.
Så det där med amatör och amatör.
Kommer från Växjö och seglar mycket på Öland.
Utomlands om vintern.
Jag sätter dom LÄTT!!! Full gas och ett kastfall (som jag alltid gör)! Se bara till att fötterna inte sitter kvar i stropparna, så gör man lätt en dubbel!!!
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Dubbel-loop
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.