• Publicerad av jodde på 27 juni, 2007 vid 21:45

Tog en nybörjarkurs 2004 och köpte en North Toro 12 -04 och en North Defender 155 samt en ProLimit sele. Sedan dess blev det inte mycket surfat pga. tidsbrist. Ska nu flytta till Mallorca och tänkte “börja om”.
    Jag undrar om dessa prylar duger att köra på “idag”?
    Har sett att många drakar nu har lite annan form samt 5 linor mm.

fesen svarade 17 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • eddie

Medlem
    27 juni, 2007 vid 22:27

Skaffa dig en kortare bräda, det kommer du tycka är roligare. Draken är lite omodern, men du som nybörjare kommer inte att kunna avgöra det.
    Tids nog blir du sugen på nya grejor, men då har du förhoppningsvis kommit så långt så du vet vad du vill ha.
    Lycka till.

• jonathan66

Medlem
    14 augusti, 2007 vid 15:36

funderar på att köpa en EH ripper men alla som har annonserat EH ripper verkar ha svårt att få dom såld ..
    Nån som testat den och vet någonting om den?

• fesen

Medlem
    14 augusti, 2007 vid 15:51

Inget ont om EH. Men jag skulle kolla vad dom kör/säljer där jag bor. Lättare med reservdelar om det skulle behövas. Bara en tanke.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.