Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Duktig å hjäpsam användare

• zoolander

Medlem
    11 mars, 2004 vid 13:32

jag anser fortafarnde att zoolander ar basta skrivaren.. han har helt klart mest vettigt att saga!

• sidpiraya

Medlem
    11 mars, 2004 vid 13:46

absolut jag röstar för zoolander

• anonym-anvandare

Medlem
    11 mars, 2004 vid 14:29

Jag röstar helt klart på Martin Ekström med motiveringen att han inte bryr sig för fem öre vad folk skriver på internet och är istället ute och kör. Kungen.

/JK

• psycho_se

Medlem
    11 mars, 2004 vid 20:03

Svar till:

Jag röstar helt klart på Martin Ekström med motiveringen att han inte bryr sig för fem öre vad folk skriver på internet och är istället ute och kör. Kungen.

[/ QUOTE ] Och????!!!! vem bryr sig om M.E kör eller inte? Vem på konfen har liksom nytta av det confused.gifDäremot håller du förhoppningsvis med att det är ju jäkligt bra att folk som Patrikol ta sig tid å går igenom inläggen samt skriver goa tips och råd. Det är ju konfen till för cool.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    11 mars, 2004 vid 20:38

man undrar ju vem som gett mig 14 glada gubbar.. Snäll och go är jag.. Är det en tjej så ring mig… jag är singel…

hi hi hi…

henke

• anonym-anvandare

Medlem
    11 mars, 2004 vid 21:11

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ] Och????!!!! vem bryr sig om M.E kör eller inte? Vem på konfen har liksom nytta av det confused.gifDäremot håller du förhoppningsvis med att det är ju jäkligt bra att folk som Patrikol ta sig tid å går igenom inläggen samt skriver goa tips och råd. Det är ju konfen till för cool.gif

[/ QUOTE ]

Jag röstar på alla som inte hjälper andra.

/JK

• kitelife

Medlem
    12 mars, 2004 vid 08:01

Gött med lite backning ; ) det var lite bråkigt ett tag men nu är det lungt och fint igen (även om jag inte skriver så mycket så läser jag destå mer ; ) så nu är det bara att flyta på…

//Pan
    Somkanskekommerhemsnartellerinte

• preppie

Medlem
    12 mars, 2004 vid 23:14

En fråga bara!! hur har du tid till allt detta patrikol, är det så soft att vara brandman kunna sitta vid datorn hela tiden?! Drygt 2000 inlägg – är imponerad. cool.gif confused.gif wink.gif

• patrikol

Medlem
    12 mars, 2004 vid 23:31

Har förklarat ett par gånger tidigare men ok. smile.gif Pappa ledig 7 månader har förvisso börjat jobba igen nu men när jag jobbat 1 vecka så blev jag sjuk och var hemma 1 vecka till. Så nu blir det inte alls lika mycket längre. Vänta tills jag kan börja kitea igen när jag kommer hem igen ifrån Thailand och har fått tag i en våtdräkt igen. Då har man ju inte mycket tid över. Men nu skall tjejen vara hemma tillökning i Maj (Lätt lurad av tjejer) wink.gif och då kan jag ju kitea varje ledig dag i veckan grin.gif grin.gif

• preppie

Medlem
    13 mars, 2004 vid 00:06

Okidoki, tack för förklaringen. Verkar vara soft att bli pappaledig, du ger ungen en kitetidning så är den tyst eller!?
    Så tjejen har varit ute och slarvat…. wink.gif wink.gif

• patrikol

Medlem
    13 mars, 2004 vid 00:08

Det vet man aldrig riktigt säkert wink.gif

• preppie

Medlem
    13 mars, 2004 vid 00:09

nä det är så sant så crazy.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    13 mars, 2004 vid 14:34

smile.gif

/JK

• patrikol

Medlem
    13 mars, 2004 vid 14:48

Aha Samlar inlägg eller Revolution! det är frågan? Peps Jesper Berg eller JK eller vilket du nu känner för att kalla dig just nu!

• anonym-anvandare

Medlem
    13 mars, 2004 vid 22:41

smile.gif

/JK

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Duktig å hjäpsam användare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.