Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Duktig freestylare i Stockholm

• Duktig freestylare i Stockholm

Publicerad av jesper_b på 23 september, 2008 vid 09:17

Jag har involverad i att göra ett reportage om vindsurfing i Stockholm (seriöst för stor tidning). Behöver en duktig freestylevindsurfare till detta. Vem är det? Kontakta mig! PM eller 0733-169000 /JB

s66 svarade 16 år, 1 månad sedan 11 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • ola-h

Medlem
    23 september, 2008 vid 10:10

Kan du inte själv klämma till med en bomvolt eller nå´t?

• fnassel

Medlem
    23 september, 2008 vid 10:28

Hur duktig?
    Jag blev lite småimpad av Peter Hammar i somras!
    Han satte ju alla möjliga konstiga snurrar.
    Väger ingenting gör han också så han kanske till och med planar om det blir tal om fotografering i Stockholmstrakten!

Finns säkert andra superduktiga talanger där uppe nu för tiden men det är ju i alla fall ett alternativ.

• perrapops

Medlem
    23 september, 2008 vid 10:43

Donpedro från Visby är jäkligt duktig, !

• calle

Medlem
    23 september, 2008 vid 10:52

@Jesper_B 501882 wrote:

Jag har involverad i att göra ett reportage om vindsurfing i Stockholm (seriöst för stor tidning). Behöver en duktig freestylevindsurfare till detta. Vem är det? Kontakta mig! PM eller 0733-169000 /JB

Larry är ju bra, kanske inte tävlingsnivå men bra, dessutom gillar han att vara med på bild 😀

Mvh Calle

• philippos

Medlem
    23 september, 2008 vid 11:50

Jag håller med Ola H. Fan Jesper kan inte du dra av något freestyleaktigt för en gångs skull. Tror att det är många som skulle vilja se det.

Filip

• badjanne

Medlem
    23 september, 2008 vid 12:35

@Ola H. 501885 wrote:

Kan du inte själv klämma till med en bomvolt eller nå´t?

Hur många vill (inte) se Jester göra en bomvolt???

• jesper_b

Medlem
    23 september, 2008 vid 14:48

Jag avstår helst från bomvolten. Har liksom aldrig freestylat någonsin. På bomvoltens tid, dvs 70-talet och allra första åren 80-tal hade jag inte ens vindsurfat utan ägnade mig åt att kvala in till OS i 470 (segling). Under tyskmanövrarnas tid, dvs resten av 80-talet och början 90-tal, tyckte jag bara Kricke, Perta, ja självaste Robby Naish bara såg töntiga ut när de TRÄNADE duck-tack på camp one. När nya freestyle kom var jag för dålig, lat eller ointresserad för att orka ens försöka, i vart fall mer systematiskt.

Men kunde jag raca Formula 40+ kan jag väl börja freestyla 50+, men det är ju ett tag tills dess. Dessutom vill jag utveckla min surfing radikalt innan dess, liksom köra lite hårt med kite, och lita annat. Freestyle får nog vänta till 60+.

Tillbaka till ämnet – gillar alla förslag so far, men finns det inga fler? Bra om de verkligen befinner sig i kungliga närmaste månaden så vi kan ut och ta lite sköna freestylebilder när det väl är vind.

Som sagt. Fler förslag!!!!??

/JB

• gammel-ippa

Medlem
    23 september, 2008 vid 15:31

Fnassel>> Du kan ju fläska i med ett par framåt och härliga hoppgippar, ducktack´s mm?

• fnassel

Medlem
    23 september, 2008 vid 16:16

@”gammel” ippa 501976 wrote:

Fnassel>> Du kan ju fläska i med ett par framåt och härliga hoppgippar, ducktack´s mm?

Jo men visst!
    Old school is back!
    Tyvärr är man ju inte baserad i Den Kungliga Huvudstaden längre!
    Men vill du bara ha lite folk på vattnet när det väl är dags Jeppe, så kan du ju alltid slänga ut en blänkare typ dagen innan så får vi hoppas att alla kan ta ledigt från Jobbet, Fugan eller Barnen just den dagen!

Nu började du ju i och för sig tråden med att leta efter en duktig Freestylare och det är väl kanske inte riktigt jag!

• militaren

Medlem
    23 september, 2008 vid 16:39

nej för det finns ju bara en i sthlm 😉

• dala-lama

Medlem
    23 september, 2008 vid 17:08

Jag slår ett slag för mannen här ovan Micke Helin (Militären) vet att han håller till en hel del i Halmstad men tror att han gillar att va me på bild;)
    Helt klart kvalificerad, bara att locka hit honom.

• s66

Medlem
    23 september, 2008 vid 20:24

Jeppe, va de inte detta som Andreas Pastor ringde till mig och stimmade om?

Mvh Andreas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Duktig freestylare i Stockholm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.