Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › DVD, visar den nakna sanningen om kitesurfing!
-
DVD, visar den nakna sanningen om kitesurfing!
gogga svarade 19 år, 12 månader sedan 20 Medlemmar · 68 Svar
-
Har du provat med Ftp program? Jag provade precis och det funkade! Just det:
Användar namn = kitenation
Lösenord = dropzone -
Jag upptäckte att det inte går att gå in direkt på ftp med Mozilla firefox… Så har du det så använd antingen ett ftp program(ex. smartFTP) eller gå dit med I. explorer.
-
joho.. det gor det viss, for det gjorde jag, sa det e sa.. haha haha haha bla bla bla bla!
-
ah det är no mitt explorer som har blivit stockat lr nåt. funka me ftp prog.. tnx..
-
download accelerator plus e hrejjor det. . kan återuppta nedladdningen om datorn slockar elelr nått määää
-
Annars hade det bara varit att gå in via huvudgruppen ( ftp://213.88.201.28/ ), för annars funkar det inte i explorer, keff a la microsoft
-
nu e den himma faen va gytt.. bästa julklappen änsålänge.. fast det har iofs inte varit julafton men ändå..
-
fan va skabbig den botox kärringen är som går runt i den röda fula grejjen hela tiden…
-
ett jalla gnall.. slang upp en bild pa ditt senaste skabb istallet.. sa vi har ngt att jamfora med!
-
haha så du tycker hon är fräsch då?? alltså hon me svart hår som är med i första scenen… 😛
-
f**** som f****
“den som k****** fula, k****** manga” som en mycket god van en gang sa till mig! -
Att kn**** fula är som att köra moppe när man är 25…..
…….det är roligt ända tills polarna får reda på det…
-
haha det ha ni fan rätt i, men asso jag tror en barbaradocka är spänstigare än den fladdermusen… 😛
Logga in för att svara.